Ανακάλυψε τώρα τον τρόπο που θα χάσεις κιλά όταν περπατάς

4 Posted by - May 15, 2020 - Motivation, Workout

Είτε παρακολουθείς τα βήματά που κάνεις μέσω μιας συσκευής, είτε όχι, γνωρίζεις πως το να περπατάς σε καθημερινή βάση , είναι ένας εξαιρετικός τρόπος διατήρησης ή και απώλειας βάρους. Επι προσθέτως, όλοι οι γιατροί συνιστούν το περπάτημα για την διατήρηση της καλής υγείας.  Ωστόσο , αν σε ενδιαφέρει τόσο πολύ η απώλεια βάρους και ενώ περπατάς καθημερινά, δεν βλέπεις να μειώνεται ο αριθμός των κιλών σου, μάλλον θα πρέπει να γίνεις πιο δραστήριος όταν βγαίνεις βόλτα. (Με την προϋπόθεση βέβαια πως ακολουθείς έναν ισορροπημένο πρόγραμμα διατροφής).

 

Το  Κέντρο Ελέγχου και Πρόληψης Νοσημάτων (CDC) συνιστά 150 λεπτά την εβδομάδα σωματικής άσκησης μέτριας έντασης ή 75 λεπτά την εβδομάδα υψηλής έντασης δραστηριότητα. Με άλλα λόγια, πρέπει να ασκείσαι για 30 λεπτά την ημέρα, πέντε ημέρες την εβδομάδα. Για επιπρόσθετα οφέλη, το CDC συνιστά να διπλασιάσεις τον στόχο αυτό  και να είσαι ενεργός έως και 300 λεπτά την εβδομάδα μέτριας έντασης ή 150 λεπτά σωματικής άσκησης υψηλής έντασης.

Η γυμνάστρια Laura Arndt, η οποία είναι Διευθύνων Σύμβουλος της Matriarc, μιας εφαρμογής υγείας και ευεξίας για μητέρες, είπε ότι σε μια 30λεπτη βόλτα μπορεί κάποιος να κάνει μεταξύ 3.000 και 5.000 βήματα, ανάλογα με την ταχύτητα και το βάδισμα. Ωστόσο, δεν πρέπει να καθόμαστε το υπόλοιπο της ημέρας. Στόχος είναι να επιτύχουμε άλλα 5.000 βήματα μέσω της καθημερινής δραστηριότητας μας.

Η Arndt συνιστά στους πελάτες της να στοχεύουν 10.000 συνολικά βήματα την ημέρα, αλλά σημειώνει ότι δεν είναι ρεαλιστικός στόχος για όλους. “Το καλύτερο που πρέπει να κάνουμε είναι να δούμε ποια είναι η μέση μέτρηση των βημάτων κατά τη διάρκεια της εβδομάδας και να βάλουμε ως στόχο να αυξήσουμε τον αριθμό κατά 10 τοις εκατό”. Όπως είπε:   “Αυτό τους δίνει έναν ρεαλιστικό στόχο, αλλά τους αναγκάζει επίσης να εντείνουν την καθημερινή τους δραστηριότητα.”

Εάν θέλεις να χάσεις βάρος, η ένταση της σωματικής σου δραστηριότητας παίζει επίσης σημαντικό ρόλο. “Πόσο γρήγορα περπατάς παίζει μεγάλο ρόλο στις πόσες θερμίδες καις πραγματικά όταν περπατάς. Το περπάτημα με πολύ αργά 10.000 βήματα μπορεί να μην είναι επαρκές για να οδηγήσει πραγματικά σε απώλεια βάρους”, είπε ο Gregg Kai Nishi, MD, βαριατρικός χειρουργός στο Κέντρο Khalili και διευθυντής του Ινστιτούτου Ελάχιστης Επεμβατικής και Ρομποτικής Χειρουργικής στο Κ και Β Χειρουργικό Κέντρο. «Αντίθετα, το περπάτημα πολύ γρήγορα, ακόμη και αν είναι μικρότερο από 10.000 βήματα,  μπορεί να είναι πολύ πιο ευεργετικό από την άποψη της απώλειας βάρους. ”

 

Αλλά ακόμη και με τα 10.000 βήματα την ημέρα μπορεί να μην είναι αρκετό για να χάσεις κιλά. “Εκτός από την εξέταση των μετρήσεων των βημάτων σας, η προπόνηση δύναμης έχει επιστημονικά οφέλη για την αύξηση του μεταβολισμού σας, την καύση θερμίδων και συνεπώς βοηθώντας στην απώλεια βάρους”, δήλωσε η Arndt. “Όσο πιο δυνατούς μυς έχετε, τόσο περισσότερες θερμίδες καίτε κατά τη διάρκεια της ανάπαυσης και κατά τη διάρκεια της δραστηριότητας.» Η  Arndt ενθαρρύνει τους πελάτες της να ξεκινήσουν ή να συνεχίσουν μια ρουτίνα προπόνησης δύναμης τουλάχιστον δύο ημέρες την εβδομάδα, συμπεριλαμβανομένων ελεύθερων βαρών ή δραστηριοτήτων όπως η γιόγκα ή μια τάξη σε στυλ bootcamp.

 

Φυσικά, η αύξηση της δραστηριότητάς δεν θα οδηγήσει σε απώλεια βάρους εάν δεν δημιουργείτε έλλειμμα θερμίδων. Είναι επίσης σημαντικό να ρίξεις μια ματιά στις διατροφικές σου συνήθειες καθ ‘όλη τη διάρκεια της ημέρας. Αν περπατήσεις 6.000 έως 10.000 ή περισσότερα βήματα την ημέρα, μπορεί να έχεις πολλά οφέλη για την υγεία. Ωστόσο, παρακολουθώντας τι τρως και πόσες θερμίδες καταναλώνεις θα σε βοηθήσει να πετύχεις τους στόχους για απώλεια βάρους. Φρόντισε την διατροφή σου. Πρόσθεσε στο πρόγραμμα σου ποικιλία φρούτων και λαχανικών, δημητριακών ολικής αλέσεως, πρωτεϊνών και υγιεινών λιπών.

No comments

Leave a reply