Αν θέλεις πιο λεπτή μέση πρέπει να δοκιμάσεις αυτή την άσκηση

5 Posted by - November 4, 2018 - Workout

Κρατάμε ως δεδομένο ότι κοιλιακοί γίνονται στην κουζίνα! Αν θέλεις να διώξεις το λίπος στην κοιλιά, θα πρέπει να φροντίσεις να μην τρως τα κακά λιπαρά που πηγαίνουν και κάθονται εκεί ακριβώς που εσύ δεν τα θέλεις. Αν όντως αποφεύγεις τα λιπαρά, αυτό που έχεις  να κάνεις είναι να τονώνεις τους μυς της κοιλιά σου, ώστε να συνδυάσεις την απώλεια λίπους με την ενδυνάμωση!

Έχεις την ευκαιρία να δουλεύεις την κοιλιά σου και στο σπίτι σου! Μην χάνεις ευκαιρία να δυναμώσεις το σώμα σου! Σου έχω μια άσκηση που θα την κάνεις στο σπίτι σου καθημερινά και θα δουλεύεις συγχρόνως και άλλους μυς του σώματος σου.

Ετοιμάσου για πλαϊνή σανίδα! Στηρίξου στον αγκώνα σου και κράτα τα πόδια σου τεντωμένα. Σφίξε την κοιλιά σου και ξεκίνα να ανεβοκατεβάζεις την λεκάνη σου. Σε κάθε ανέβασμα μην ξεχνάς την εκπνοή σου!  Μπορείς να δουλεύεις με χρόνο κάνοντας αυτή την κίνηση σε κάθε πλευρά για 30’’

9840eaab25d1f97fa706bf8d43a29af0

Πρόσθεσε αυτή την παραλλαγή Plank στο πρόγραμμα σου! Είναι αποτελεσματική!

Εβελίνα Νύκτα
Personal Trainer/ Fitness Editor
evelinanykta@gmail.com

evelina

No comments

Leave a reply