Αυτά είναι τα 30 λεπτά για να κάψεις το λίπος στην κοιλιά

8 Posted by - November 30, 2018 - Running, Workout

Δοκίμασε και εσύ να κάνεις μια HIIT  (high-intensity interval training-  υψηλής έντασης) προπόνηση!  Είναι μια από τις καλύτερες επιλογές για την απώλεια βάρους και την αποβολή του λίπους της κοιλιάς. Μια προπόνηση HIIT αναμιγνύει μικρής και μεγάλης  έντασης, γεγονός που σε βοηθάει τόσο να κάψεις λίπος, όσο και να ξεκουράζεσαι!

Μπες και εσύ σε αυτόν τον εναλλακτικό ρυθμό και ξεκίνα να τρέχεις έξω ή σε διάδρομο.

Ξεκίνησε με μια προθέρμανση πέντε λεπτών και μερικές δυναμικές διατάσεις και στη συνέχεια, ξεκίνα σε ένα εύκολο για σένα τέμπο για δύο λεπτά!

Αυτό που έχεις να κάνεις είναι:

2 λεπτά: τρέξε γρήγορα (δεν χρειάζεται να φτάσεις στην εξάντληση. Φτάσε σε ρυθμό που μπορείς να αναπνέεις εύκολα)

2 λεπτά: Κατέβασε την ταχύτητα του και ξεκούρασε τα πόδια σου.

Μην σταματάς μέχρι να ολοκληρώσεις 30 λεπτά!

 

Μην ξεχνάς ότι όλα είναι μια ιδέα! Με αυτό το πρόγραμμα, θα έχεις χρόνο να ξεκουραστείς και δύναμη να κάψεις το λίπος!

IMG_20170916_092533Εβελίνα Νύκτα
Personal Trainer/ Fitness Editor/ Wellness Expert
evelinanykta@gmail.com

 

 

No comments

Leave a reply