Εσύ ξέρεις ποια ώρα είναι η καλύτερη ώρα για να γυμναστείς;

2 Posted by - September 19, 2019 - Motivation, Workout

Όταν το πρόγραμμα είναι γεμάτο από επαγγελματικές δραστηριότητες και άλλες υποχρεώσεις, είναι δύσκολο να βρεις  χρόνο να ασκηθείς. Στην περίπτωση που ανήκεις σε αυτούς που η καριέρα τους απαιτεί πολλές ώρες δουλειάς και η κοινωνική ζωή είναι έντονη, ενώ συγχρόνως θα ήθελες να συντηρείς την φυσική κατάσταση σου, τότε πρέπει να βρεις έστω και λίγο χρόνο για το σώμα σου!

Ό, τι ώρα κι αν επιλέξεις για την άσκηση σου, είναι σημαντικό ότι το πήρες απόφαση και το κάνεις. Ωστόσο, η άσκηση σε συγκεκριμένες ώρες μπορεί να βοηθήσει στη μεγιστοποίηση των στόχων σου.

Γυμναστική το πρωί

Είναι πολλοί αυτοί που επιλέγουν να γυμναστούν τα πρωί, ακόμα και αν αυτό σημαίνει πολύ πρωί. Πχ. 05.00. Είναι θέμα νοοτροπίας, πείσματος, αγάπης στον εαυτό τους.  Ένα από τα πιο ουσιαστικά οφέλη της πρωινής άσκησης είναι ότι προηγείται των υποχρεώσεων και δεν θα χρειαστεί να την αναβάλλεις.  Αντί να την αφήσεις για το βράδυ, έπειτα από την κούραση της ημέρας, αφήνεις ελεύθερο το βράδυ σου για ένα ωραίο δείπνο και χαλάρωση προ ύπνου.

Σύμφωνα με την επιστήμη, αξιολογώντας τον τρόπο με τον οποίο οι γυναίκες ανταποκρίθηκαν στο φαγητό μετά την πρωινή άσκηση, η γυμναστική το πρωί έχει περισσότερα οφέλη. Όταν οι συμμετέχοντες στην έρευνα- εκείνοι με υγιή σωματικό βάρος και εκείνοι που ήταν παχύσαρκοι – έκαναν γρήγορο περπάτημα για 45 λεπτά, επηρεαζόταν λιγότερο στην εικόνα λαχταριστών γευμάτων  σε σύγκριση με όταν δεν κατάφερναν  να ασκηθούν καθόλου.

Επίσης,  τις ημέρες που έκαναν γυμναστική οι συμμετέχοντες, κρατούσαν ενεργή  την σωματική τους δραστηριότητα όλη την ημέρα, σε αντίθεση  με τις ημέρες που δεν έκαναν τίποτα το πρωί. Επιπλέον οφέλη όταν ασκείσαι νωρίς το πρωί είναι η ενεργοποίηση του μεταβολισμού, σύμφωνα με τον οποίο θα καις θερμίδες καθ ‘όλη τη διάρκεια της μέρας.

Αν θα μπορούσαμε να πούμε ένα μειονέκτημα όσον αφορά την πρωινή γυμναστική, είναι ότι  απαιτεί μια διαδικασία ώστε να πετύχεις την σωστή θερμότητα του σώματος, γεγονός  που  θα μπορούσε να σου αποσπάσει την προσοχή.

Ένα ακόμη επιχείρημα είναι ο νυχτερινός ποιοτικός ύπνος. Για να τον κερδίσεις, είναι σοφότερο να γυμνάζεσαι το πρωί παρά το βράδυ. Οι νυχτερινές συνεδρίες όπου θα αυξήσεις τον καρδιακό σου παλμό, θα μπορούσαν να καθυστερήσουν την επαναφορά του σώματος σου σε ηρεμία. Ωστόσο,  μια μελέτη διαπίστωσε ακόμη, ότι εκείνοι που σήκωσαν βάρη το βράδυ, πήραν τον καλύτερο ποιοτικό ύπνο και κοιμήθηκαν για περισσότερο από αυτούς που έκαναν την ίδια προπόνηση το πρωί.

Μήπως επιλέγεις το μεσημέρι για την άσκηση σου;

Τις ώρες  2 μ.μ. με 6 μ.μ., η θερμοκρασία του σώματος είναι στο υψηλότερο σημείο. Αυτό μπορεί να σημαίνει ότι το σώμα είναι έτοιμο,  γεγονός που καθιστά αυτές τις ώρες αποτελεσματικές για μια προπόνηση.  Επίσης,  το απόγευμα και το βράδυ, ο χρόνος αντίδρασης είναι ο πιο γρήγορος, κάτι που είναι σημαντικό για μια σκληρή γυμναστική.

Συμπέρασμα

Τι ώρα να κάνω γυμναστική; Ενώ η επιστήμη και οι μελέτες δείχνουν αντιφατικές, ένα πράγμα είναι σίγουρο! Είναι σπουδαίο να γυμνάζεσαι, ανεξάρτητα από την ώρα που θα το κάνεις. Αυτό που πραγματικά έχει σημασία είναι να βρεις μια ώρα που να ταιριάζει σε εσένα και να είσαι συνεπής, προκειμένου να χτίσεις μια καλή φυσική κατάσταση.

 

No comments

Leave a reply