Η σούπερ άσκηση για να δουλέψεις ολόκληρο το μυϊκό σύστημα των κοιλιακών σου

2 Posted by - December 6, 2020 - Workout

Αν σου αρέσουν οι στηρίξεις, θα σου αρέσει πολύ και αυτή η άσκηση. Έχει ένα παραπάνω βαθμό δυσκολίας σε σχέση με ένα απλό plank, ωστόσο  το καλύτερο που έχεις να κάνεις, αν θέλεις γυμνασμένο κορμό, είναι οι ασκήσεις ισορροπίας.  Είναι οι καλύτερες για την ενδυνάμωση κορμού.

Αν δεν έχεις, ήρθε η ώρα να πάρεις μια ελβετική μπάλα. Είναι η μπάλα σταθερότητας. Είναι το φθηνότερο υποκατάστατο του πάγκου (μπορείς να κάνεις πάρα πολλά πράγματα) και ένα από τα πιο οικονομικά αξεσουάρ για σένα που γυμνάζεσαι μόνος στο σπίτι.

Αυτό που πρέπει να δοκιμάσεις να κάνεις, είναι  κάμψεις ποδιών με ελβετική μπάλα.

pike-up

Ετοιμάσου:

Λάβε θέση για κάμψεις με τα χέρια τεντωμένα

Στηρίξου με τις κνήμες πάνω στην μπάλα

Το σώμα πρέπει να σχηματίζει ευθεία γραμμή από το κεφάλι μέχρι τους αστραγάλους

Εκτέλεσε την άσκηση:

Κύλισε την μπάλα κοντά στο στήθος τραβώντας την προς τα εμπρός με τα πόδια

Μείνε λίγο σε αυτή τη θέση και μετά επανάφερε τα πόδια στην αρχική τους θέση, κυλώντας την μπάλα προς τα πίσω.

Να προσέχεις:

Να διατηρείς σφιχτή την κοιλιά σου καθ όλη την διάρκεια της κίνησης

Μην λυγίζεις τη μέση

 

Στην περίπτωση που είσαι αρχάριος ξεκίνα με 8 – 10 επαναλήψεις επι 3 φορές.  Σταδιακά μπορείς να αυξάνεις τις επαναλήψεις σε 12- 15.

 

No comments

Leave a reply