Κάψε περισσότερες θερμίδες με εύκολο τρόπο

52 Posted by - October 18, 2018 - Motivation, Running, Workout

Τίποτα δεν είναι πιο δυνατό από την επιθυμία σου. Αν ο στόχος σου είναι να κάψεις θερμίδες, να χάσεις κιλά και έχεις μπει σε ένα τέτοιο πρόγραμμα, μπορείς να τα καταφέρεις. Εκμεταλλεύσου την ημέρα απο την αρχή της. Πάρε την ενέργεια που χρειάζεσαι και το συναίσθημα της ικανοποίησης για κάθε σου επίτευξη, ώστε το υπόλοιπο της ημέρας να είναι εξίσου ευχάριστο για σένα.

Οι έρευνες έχουν δείξει ότι οι άνθρωποι που ασκούνται νωρίς το πρωί – και σκληρά-  για μεγάλο χρονικό διάστημα, είναι πιο αποτελεσματικοί, πιο ενεργητικοί και λιγότερο αναβλητικοί.

Τρέξε και παίξε
Όταν πρόκειται για τρέξιμο, είναι σίγουρο ότι θα σε βοηθήσει να χάσεις περισσότερο βάρος, αλλά αν μπορείς να αυξήσεις την ταχύτητά σου λίγο, τότε θα κάψεις ακόμα περισσότερο. Μην επιμείνεις σε ένα σταθερό ρυθμό. Προσθέτοντας διαστήματα σπριντ, θα δεις ότι είναι ένας αποτελεσματικός τρόπος για να κάψεις ακόμα περισσότερες θερμίδες και να μειώσεις το λίπος στην κοιλιά. Επίσης, αν φροντίσεις να ταλαντεύεσαι ανά διαστήματα, θα δεις ότι είναι ένα επιπρόσθετο πλεονέκτημα προκειμένου να κάψεις το λίπος.

Αύξησε τις καύσεις
Όσο περισσότερη μυϊκή μάζα έχεις, τόσο το καλύτερο για την απώλεια βάρους. Προσθέτοντας στο πρόγραμμα σου ασκήσεις δύναμης, όπως πχ. τα push-ups, η στήριξη, τα καθίσματα, οι προβολές, οι καύσεις θα είναι ακόμα περισσότερες και σταδιακά θα δεις και το λίπος να φεύγει, ενώ συγχρόνως θα διατηρήσεις το σώμα σου δυνατό.

Εβελίνα Νύκτα
Personal Trainer/ Fitness Editor/ Wellness Expert
evelinanykta@gmail.com

evel4

No comments

Leave a reply