Κάψε το λίπος και λάτρεψε τους γοφούς σου

0 Posted by - July 18, 2019 - Workout

Αρχικά, για να χάσεις λίπος και τονώσεις τους μυς, ο συνδυασμός διατροφής και άσκησης είναι μονόδρομος.

Δεδομένου ότι μπορείς να δεις την διαφορά- μείωση του λίπους σε μια περιοχή του σώματός μέσω διατροφής ή άσκησης, είναι σημαντικό να επικεντρωθείς στην απώλεια του συνολικού σωματικού λίπους. Γι αυτό, μόλις αρχίσεις να χάνεις βάρος, μπορείς να εστιάσεις σε ασκήσεις με στόχο να φτιάξεις αυτά τα σημεία που ίσως δεν θέλεις τώρα να βλέπεις στον καθρέφτη σου. Σε λίγο καιρό όμως;

Έχοντας περισσότερους μυς και λιγότερο λίπος, έχεις κατακτήσει το νούμερο ένα πλεονέκτημα. Να καις θερμίδες με ταχύτερο ρυθμό, διευκολύνοντας τον έλεγχο του βάρους σου.

Για να ενισχύσεις όμως το μυϊκό σου σύστημα, ξεκίνα με τις παρακάτω ασκήσεις

1. Squats Τα Squats είναι μια άσκηση που γυμνάζει τους μυς στο κάτω μέρος του σώματος. Μόλις καταφέρεις να την κάνεις με άνεση, μπορείς να την δυσκολέψεις κρατώντας έναν αλτήρα σε κάθε χέρι ή ένα kettlebell με τα δύο χέρια. Κάνε  10 έως 15 επαναλήψεις.

squat

 

2. Πλαϊνά καθίσματα Η πλευρική βύθιση είναι μια παραλλαγή μιας μπροστινής κίνησης. Κάνε 10 έως 15 επαναλήψεις σε κάθε πλευρά.

Side-Lunge_Exercise

 

3. Σφιχτοί γλουτοί τώρα Κάθισε στα τέσσερα, κράτησε το βλέμμα σου ελαφρώς μπροστά και κάτω. Σφίξε την κοιλιά και σήκωσε το δεξί γόνατο επάνω. Κάνε μια μικρή παύση ψηλά και επέστρεψε το στην αρχική θέση.  Κάνε 10 επαναλήψεις για κάθε πόδι.

all-4-kick

 

4. Καθίσματα στο τοίχο Είναι ιδανικό για την ενδυνάμωση των μηρών, των γοφών και των κάτω κοιλιακών. Δοκίμασε την αντοχή σου και χάσε βάρος. Προσπάθησε να μείνεις σε θέση κάθισμα έως 30 δευτερόλεπτα.

 

wall-sit

5. Με ένα λάστιχο θα γυμνάσεις όλο το κάτω μέρος Προσαγωγός, απαγωγός, γλουτός! Όλα σε ένα. Πάρε ένα λάστιχο με μέτρια αντίσταση και δούλεψε το κάτω μέρος του σώματος σου με τον καλύτερο τρόπο.  Ολοκλήρωσε 10 επαναλήψεις για κάθε πόδι.

banded-side-squat-walk

6. Ανεβοκατέβα Ένας πάγκος, μια καρέκλα θα σε βοηθήσουν να εκτελέσεις μια από τις πιο αποτελεσματικές ασκήσεις για το κάτω μέρος του σώματος. Ανέβα με το δεξί πόδι, ενώ το αριστερό ακολουθεί. Κάνε 10 ανεβάσματα για κάθε πόδι.

b51dabfe_Chair-Step-Ups

 

7. Squatμε άλμα Διπλασίασε τις καύσεις σου και αύξησε την αντοχή σου. Το κάθισμα με αναπήδηση θα σε βοηθήσει τόσο στην απώλεια βάρους, όσο και στην αντοχή που θέλεις να αποκτήσεις.  Κάνε 10 έως 12 επαναλήψεις.

Double-Pulse-Jump-Squats-20-Reps

 

Η άσκηση είναι ένας εξαιρετικός τρόπος για να φτιάξεις ένα όμορφο σώμα, όπως επίσης να απαλλαγείς από τα περιττά κιλά.  Ωστόσο, αν θέλεις να τα καταφέρεις και να μεγιστοποιήσεις την απόδοση σου και την συνολική εικόνα σου, θα πρέπει να αλλάξεις και κάποια άλλα πράγματα στην καθημερινότητα σου. Η κατανάλωση μιας υγιεινής διατροφής παίζει βασικό ρόλο. Εξίσου ο καλός ύπνος και η αποβολή του άγχους.

 

No comments

Leave a reply