Κράτησε τα βαράκια και κάψε ακόμα περισσότερο λίπος

3 Posted by - June 20, 2018 - Workout

Χτίζουμε μυς, καίμε περισσότερες θερμίδες και φτιάχνουμε το σώμα που θέλουμε. Τα βάρη είναι ο καλύτερος τρόπος για να δούμε το λίπος να εξαφανίζεται και τους μυς μας να αυξάνονται. Στην περίπτωση που δεν έχεις εξοικειωθεί με τα βαράκια και σου προκαλούν φόβο, πρέπει να μάθεις πως δεν χρειάζεται να σηκώσεις πολλά κιλά για να ολοκληρώσεις μια σωστή και αποδοτική προπόνηση δύναμης. Εσύ, μπορείς να έχεις στο μυαλό σου πως αν το προσπαθήσεις, θα δεις την διαφορά στο σώμα σου και θα σου αρέσει πολύ.

Θέλεις να το προσπαθήσεις;  

Αν ξεκινάς τώρα την προσπάθεια σου και δεν γνωρίζεις πόσα κιλά πρέπει να χρησιμοποιήσεις, θα δεις πως δεν είναι δύσκολο να το ανακαλύψεις. Τα κιλά εξαρτώνται από την άσκηση που θα κάνεις. Για παράδειγμα, θα παρατηρήσεις πως μπορεί να είσαι σε θέση να κάνεις την άσκηση δικεφάλων με αλτήρες 3 κιλών και την άσκηση τρικεφάλων με αλτήρες 2 κιλών. Από 2 εώς 5 κιλά είναι ένα φάσμα που μπορείς να κατακτήσεις.

Βλέπεις τα βάρη μπροστά σου και τα δοκιμάζεις.
Δεν υπάρχει κάτι λάθος αν απλώς το προσπαθήσεις. Παίρνεις τα βαράκια και βλέπεις τι μπορείς να κάνεις. Αν για παράδειγμα δεν μπορείς να βγάλεις 2η επανάληψη, τότε πρέπει να επιλέξεις πιο ελαφριά βάρη.
Το βάρος θα το βρεις δοκιμάζοντας και έχοντας στο μυαλό σου, ότι θα μπορείς να βγάλεις σχεδόν με άνεση 10 επαναλήψεις,

Στόχος για αρχή, είναι να μπορείς να κάνεις 3 σετ των 10 επαναλήψεων. Όταν αρχίσεις να βλέπεις ότι οι επαναλήψεις γίνονται χωρίς καμία κούραση, τότε θα είναι η ώρα να αυξήσεις το βάρος.

Πάντα το 3ο σετ είναι λίγο πιο δύσκολο από το 1ο, ωστόσο όταν το ολοκληρώσεις, θα νιώσεις πραγματικά ευτυχής που τα κατάφερες.

evelina-nukta-1-e1424281402679Εβελίνα Νύκτα
Personal Trainer/ Fitness Editor/ Wellness Expert
evelinanykta@gmail.com

 

 

No comments

Leave a reply