Λιγότερο λίπος, περισσότερη δύναμη: 5 τρόποι να αλλάξουμε το σώμα μας το 2017

32 Posted by - December 16, 2016 - Motivation, Workout

Αν έχουμε ένα Fitness στόχο για το 2017, είναι να ενισχύσουμε τους μυς μας, να μειώσουμε το σωματικό λίπος, και να εκπαιδεύσουμε το σώμα μας έτσι ώστε να είναι διαρκώς σε φόρμα και εμείς απλώς να εξελισσόμαστε και να γινόμαστε ολοένα και πιο δυνατοί.

Ακολούθησε τις παρακάτω συμβουλές για να δεις το σώμα σου να αλλάζει και να αισθάνεσαι όμορφα κάθε φορά που το κοιτάζεις.

Γυμναστική 3 φορές την εβδομάδα
Η προπόνηση δύναμης, είτε είναι με βάρη, είτε με ασκήσεις σωματικού βάρους, είναι αυτή που θα τονώσει τους μυς μας. Ωστόσο, για να δούμε αποτελέσματα πρέπει να στοχεύσουμε σε προπόνηση διάρκειας 30 λεπτών τουλάχιστον, τρεις φορές την εβδομάδα.

Αερόβιο 5 φορές την εβδομάδα
Αν αυτό που σε ενδιαφέρει είναι «αποκλειστικά» η απώλεια βάρους, αφιερώσου σε προπόνηση 60’ cardio. Είτε στον διάδρομο, είτε στο στάδιο, είτε με αερόβιες ασκήσεις, «παίξε» με την αυξομείωση των παλμών σου και χάσε βάρος.

Ένα mix είναι ό,τι καλύτερο
Βάλε φαντασία με ποικιλία.  Δεν είναι μόνο το τρέξιμο που μπορεί να σε βοηθήσει στην μείωση του λίπους. Μπορείς συγχρόνως να αυξήσεις την αντοχή και την ταχύτητά σου, κάνοντας σπριντ – εκρήξεις κατά τη διάρκεια όλων των τύπων αερόβιας άσκησης, όπως ποδηλασία, σχοινάκι,  χορός,  κολύμπι.

Συνδυαστικές ασκήσεις
Έχει περάσει η εποχή που αφιερώναμε χρόνο μόνο σε μια μυϊκή ομάδα. Πλέον αξιοποιούμε τον χρόνο σωστά και δουλεύουμε συγχρόνως όλο το σώμα. Πχ. Όταν δουλεύεις τους δικεφάλους, δεν χρειάζεται απλώς να κάνεις μόνο αυτό. Κάνε την άσκηση, αφού έχεις ανέβει επάνω σε bosu. Δούλεψε συγχρόνως την ισορροπία σου και κατ’ επέκταση όλο το σώμα σου.

Αξιοποίησε τα πάντα
Σε ένα γυμναστήριο θα βρεις τα πάντα. Βαράκια, μπάλες, λάστιχα, kettlebell, trx, bosu, box και όλα έχουν κάτι να σου δώσουν. Μην μένεις σε ό,τι έχεις συνηθίσει. Ακόμα και σε μια μόνο προπόνηση, μπορείς να αξιοποιήσεις τα πάντα για διαφορετική άσκηση.
Δες το ως μια πρόκληση και κάνε την προπόνηση σου λιγότερο βαρετή.

 

No comments

Leave a reply