Με αυτές τις 4 ασκήσεις θα “χτυπήσεις” το λίπος στην κοιλιά

2 Posted by - August 28, 2020 - Workout

Προσπαθείς να κάψεις λίπος και ψάχνεις του τρόπους για να το πετύχεις πιο γρήγορα. Αν προσέχεις την διατροφή σου και γυμνάζεσαι αλλά νομίζεις, πως κάτι σου λείπει για να δεις την κοιλιά σου πιο αδύνατη και πιο σφιχτή, ίσως θα πρέπει να δοκιμάσεις τις παρακάτω ασκήσεις. Ίσως αυτό που χρειάζεσαι, είναι να εστιάσεις στον κορμό.

Πρόκειται για ασκήσεις που μπορείς να κάνεις οπουδήποτε κι αν βρίσκεσαι, χωρίς εξοπλισμό. Απλώς θα πρέπει να αφιερώσεις κάποια 20λεπτα μέσα στην εβδομάδα για να βάλεις… φωτιά στο λίπος της κοιλιάς.

Ξεκίνα με ένα καλό ζέσταμα!

Είναι τόσο σημαντικό να ζεστάνεις το σώμα σου για άσκηση. Θα είναι έτοιμο το σώμα για άσκηση και θα σε βοηθήσει να αποφύγεις. Κάνε μερικά μονόλεπτα

-          Τρέξιμο επί τόπου

-          Ελαφρύ τρέξιμο επι τόπου με περιφορές χεριών προς τα εμπρός και πίσω.

-          Γόνατα ψηλά, χέρια σε κίνηση, ώμοι προς τα πίσω.

-          Διπλά πλάγια βήματα με ελαφρύ κάθισμα προς τα δεξιά και προς τα αριστερά.

-          Αιωρήσεις ποδιών

 

Ξεκίνα τις ασκήσεις για τέλειο κορμό

Circuit-1-Move-3-Mountain-ClimbersΘέση σανίδα

Αυτή η θέση σανίδα συνδυάζει δύναμη και αερόβια άσκηση, ενώ λειτουργεί τόσο σε όλο τον πυρήνα, όσο για χέρια και πόδια.  Μέτρα μέχρι το 20.

7d60c9f6e5017c48df07ee5a45baa667Κοιλιακοί – Αντίθετο χέρι πόδι

Είναι μια άσκηση που γυμνάζει όλο το μέρος της κοιλιάς. Τόσο τον ορθό κοιλιακό, όσο και το πλάγιο μέρος της κοιλιάς. Μέτρα 20 επαναλήψεις

Diamond-Sit-UpΣυνέχισε με κοιλιακούς

Άλλη μια άσκηση κοιλιακών που γυμνάζει όλο το μέρος του κορμού. Μην ξεχνάς να κρατάς σφιχτή την κοιλιά σου κατά την διάρκεια της εκτέλεσης της άσκησης. Μέτρα 20 επαναλήψεις

burpees-tennisBurpees

Δεν είναι πολύ ευχάριστη άσκηση για όλους, καθώς απαιτεί αρκετή ενέργεια, ωστόσο είναι αποτελεσματική. Τόσο όσον αφορά την ενδυνάμωση, όσο την καύση λίπους. Μέτρα 20 επαναλήψεις

Πάρε μικρό διάλειμμα, μια μεγάλη ανάσα και επανέλαβε τις ασκήσεις!  π΄πρΜην ξεχνάς να πίνεις νερό και να σταματάς όταν αισθάνεσαι πως δεν αντέχεις άλλο. 

Τώρα, ήρθε η ώρα να τεντωθείς! Αφιέρωσε λίγα λεπτά σε κάποιες διατάσεις!

 

No comments

Leave a reply