Με αυτή την άσκηση γυμνάζεις την κοιλιά σου με τον πιο αποτελεσματικό τρόπο

4 Posted by - July 23, 2019 - Workout

Είναι πολύ σημαντικό να έχεις έναν ισχυρό πυρήνα. Αν ο κορμός σου είναι δυνατός, είσαι θέση να εξελίξεις την φυσική κατάσταση σου, κάνοντας οποιαδήποτε άσκηση με τον σωστό τρόπο και χωρίς δυσκολία. Μπορεί αυτό που σε ενδιαφέρει να είναι απλώς να δεις την κοιλιά σου σφιχτή, αλλά είναι εξίσου σπουδαίο να έχεις την ευελιξία να ισορροπείς και να εκτελείς σωστά κάθε άσκηση. Σκοπός μας είναι να είμαστε αποτελεσματικοί, ώστε να δούμε σύντομα την διαφορά στο σώμα μας.

Υπάρχουν ασκήσεις που εστιάζουν στον κορμό. Μπορείς να δουλέψεις τον κοιλιακό σου και συγχρόνως να γυμνάσεις ολόκληρο τον πυρήνα.

Έχεις δοκιμάσει να κάνεις σανίδα κρατώντας ψηλά χέρι και πόδι σε εναλλαγή;

5-ways-to-make-your-planks-harder-and-more-effective-desktop-CELLUCOR-2-830x467

Κάθισε σε ευθεία θέση και στηρίξου στα χέρια σου, τα οποία έχεις τοποθετήσει στο ύψος των ώμων.

Κράτησε σφιχτή την κοιλιά και σήκωσε το δεξί χέρι, ενώ ταυτόχρονα σηκώνεις το αριστερό πόδι. Κράτα τον έλεγχο και μείνε για ένα δευτερόλεπτο.

Επέστρεψε στην αρχική θέση και επαναλάβετε με το αριστερό χέρι και το δεξί πόδι.

Κάνε 10 επαναλήψεις.

Συμπληρώστε τρία σετ των 10 επαναλήψεων.

No comments

Leave a reply