Με μια απλή σανίδα μπορείς να δεις την κοιλιά σου επίπεδη

1 Posted by - May 16, 2020 - Workout

Γιατί να μην γυμνάζεις τον κορμό σου καθημερινά, έστω με λίγη σανίδα; Δεν χρειάζεται να αφιερώνεις πολύ ώρα στην γυμναστική, αν δεν το θέλεις. Θέλεις όμως επίπεδη κοιλιά. Αν είσαι πλεονέκτης, πρέπει να κάνεις και εσύ κάτι. Έστω αυτή την σανίδα.

Γιατί;  Όταν είσαι σε θέση σανίδα γυμνάζεται ολόκληρος ο κορμός σου. Δυναμώνουν συγχρόνως όλοι οι μύες της κοιλιάς. Βελτιώνεις την ισορροπία σου. Ενισχύεις την στάση του σώματος σου.

Για πόσο;

Για να πάρεις το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα, μείνε σε θέση σανίδα  για 60 δευτερόλεπτα. Επανέλαβε 3 φορές.

Η σανίδα είναι ένας εξαιρετικός τρόπος για να κάψεις επιπλέον θερμίδες σε σχέση  με άλλες παραδοσιακές ασκήσεις κοιλιακών. Επι προσθέτως, η σανίδα είναι μια από τις καλύτερες ασκήσεις για ένα επίπεδο στομάχι.  Επειδή κατά την διάρκεια αυτής της στάσης λειτουργούν  όλοι οι μυς του πυρήνα, θα έχεις σφιχτό στομάχι και κοιλιά.

Ξεκίνα με μια απλή σανίδα και προχώρα με παραλλαγές!

No comments

Leave a reply