Μια μόνο άσκηση και η κοιλιά σου θα είναι σφιχτή για πάντα!

2 Posted by - April 5, 2020 - Workout

 

Δεν υπάρχει αμφιβολία ότι οι πιο δημοφιλείς μύες του σώματος, είναι οι κοιλιακοί. Πέραν του ότι είναι οι βασικοί μύες που μας κρατούν όρθιους, τους θέλουμε καλοσχηματισμένους! Είτε έχεις πείσμα να γίνεις «φέτες», είτε να είσαι απλώς καλλίγραμμος, είτε να συντηρήσεις την φυσική σου κατάσταση (που είναι το σπουδαιότερο), βάλε στην καθημερινότητα σου, την παρακάτω άσκηση σταθερότητας. Αν καταφέρεις να μένεις σε αυτή τη θέση για αρκετό χρόνο και με μια σχετική ευκολία, σημαίνει πως είσαι έτοιμος να εκτελέσεις οποιαδήποτε άσκηση κοιλιακών.

Η πιο κύρια και απλή άσκηση που μπορείς να κάνεις στο σπίτι σου, χωρίς εξοπλισμό, είναι η γέφυρα!

image

 

-          Στηρίξου στους αγκώνες σου. Οι αγκώνες σου, πρέπει να είναι κάτω από τους ώμους.

-          Το σώμα σου πρέπει να σχηματίζει ευθεία γραμμή από το κεφάλι μέχρι τα πόδια

-          Κράτα σφιχτή την κοιλιά σου. Κράτα σφιχτούς του γλουτούς σου

-          Μείνε σε αυτή τη θέση για 30’’

 

Αν δεν μπορείς να κρατήσεις ψηλά τον κορμό σου για 30’’, κράτησε τον για 10’’. Ξεκουράσου και επανέλαβε 3 φορές, μέχρι να ολοκληρώσεις τα 30’’.

Είσαι έτοιμος για μια παραλλαγή;

Planks_OneArm_V2

Όταν θα είσαι έτοιμος, προχώρησε σηκώνοντας το ένα χέρι ψηλά. Τέντωσε το, με τον αντίχειρά στραμμένο προς τα επάνω. Κράτησε το ελαφρώς διαγώνια σε σχέση με τον κορμό.  Μείνει σε αυτή τη θέση για 10’’ και έπειτα άλλαξε χέρι.

 

No comments

Leave a reply