Νευρομυική συναρμογή: Οι 7 απλές ασκήσεις που πρέπει να προσθέσεις στην προπόνηση σου

31 Posted by - September 10, 2020 - Workout

Με τον όρο συναρμογή ή νευρομυικό συντονισμό, εννοούμε την ικανότητα που έχουν οι μυικές ομάδες να λειτουργούν αρμονικά μεταξύ τους και να εκτελούν μηχανικά και με ακρίβεια διάφορες κινήσεις εξοικονομώντας ενέργεια. Αποτελεί παράμετρο της φυσικής κατάστασης, όπως η αντοχή, η ταχύτητα, κτλ. Σημαντικό ρόλο για την ποιότητα μιας κίνησης παίζει το επίπεδο αλληλεπίδρασης ανάμεσα σε μυικό και νευρικό σύστημα. Άρα, είναι αντιληπτό πως σε αθλητές υψηλού επιπέδου, η συναρμογή είναι πολύ σημαντική και πρέπει να συμπεριλαμβάνεται στο προπονητικό πλάνο.

Στο παρακάτω βίντεο, μπορείτε να παρακολουθήσετε 7 απλές ασκήσεις σε εμπόδια, που μπορείτε να τις προσθέσετε σε κάθε είδους προπόνηση. Το συγκεκριμένο ασκησιολόγιο, μπορείτε να το αξιοποιήσετε, είτε ως προθέρμανση, είτε ως κύριο μέρος προπόνησης.

Όσον αφορά την εκτέλεση των ασκήσεων, δίνουμε προσοχή πρώτα στη σωστή τεχνική και έπειτα στην ταχύτητα. Την κάθε άσκηση την εκτελούμε 3-4 φορές.

 

 

tasos

 

 

Αναστάσιος Γούλας
Πτυχιούχος ΤΕΦΑΑ Αθηνών
Προπονητής ποδοσφαίρου UEFA B

http://www.webuildfootballers.com/

FB: WeBuildFootballers

Instagram: @Webuildfootballers

anastasios86goulas@gmail.com

 

 

No comments

Leave a reply