Οι γλουτοί μας μπορούν να είναι σφιχτοί με 3 “μαγικές” ασκήσεις!

10 Posted by - November 17, 2015 - Workout

Μπαίνουμε σε πρόγραμμα για σφιχτούς γλουτούς κάνοντας τις κατάλληλες ασκήσεις, κάνοντας συγχρόνως αρκετές καύσεις για απώλεια λίπους.

Ναι, είναι εφικτό. Μπορούμε να καταφέρουμε, να υψώσουμε τα οπίσθια μας και να αποκτήσουμε καλλίγραμμα πόδια αρκεί να προσθέσουμε στο πρόγραμμα μας τις κατάλληλες ασκήσεις, με τον κατάλληλο τρόπο και τον σωστό χρόνο.

Δουλεύουμε τακτικά και σχηματίζουμε ένα σέξι και «ανάγλυφο» αποτέλεσμα σε μια μυική ομάδα, αυτή των ποδιών, που είναι η μεγαλύτερη. Άρα, οι καύσεις μας είναι πολλές, οι θερμίδες που χάνουμε αρκετές, καίμε το λίπος και με στόχο τους γλουτούς δεν γυμνάζουμε μόνο τους συγκεκριμένους μύες, αλλά όλη την περιοχή, με αποτέλεσμα να αποκτήσουμε καλύτερα αποτελέσματα.

Επικεντρωνόμαστε περισσότερο στις ασκήσεις που δουλεύουν μεμονωμένα το κάθε πόδι και όχι σε αυτές που γυμνάζονται ταυτόχρονα. Το να δουλεύουμε το κάθε πόδι ξεχωριστά  είναι ο καλύτερος τρόπος για να φτάσουμε στον στόχο καθώς το βάρος που δίνουμε αντίστοιχα είναι μεγαλύτερο.

Άρση στο κάθε πόδι.

Στιγμιότυπο 2015-11-17, 9.58.27 μ.μ.

skater jumps (Πηγαίνουμε από τη μία πλευρά στην άλλη μεταπηδώντας στο κάθε πόδι)

Στιγμιότυπο 2015-11-17, 9.44.49 μ.μ.

 

 

Στιγμιότυπο 2015-11-17, 9.44.51 μ.μ.

 

 

 

 

 

 

 

Κάθισμα στο ένα πόδι (σηκώνεσαι και κάθεσαι μία στο ένα πόδι μία στο άλλο)

Στιγμιότυπο 2015-11-17, 10.04.48 μ.μ.

Δουλεύουμε σε χρόνο. Κάνουμε όσες επαναλήψεις μπορούμε μέσα σε ένα λεπτό.  Επαναλαμβάνουμε σε τρία σετ. Το διάλειμμα μας είναι αντίστοιχο. Αυτό του ενός λεπτού.   Δυναμώνουμε τους γλουτούς και γυμνάζουμε αρκετά όλο το πόδι. Έχοντας την απαιτούμενη συχνότητα στην άσκηση, οι σφιχτοί γλουτοί, είναι δεδομένοι.

 

No comments

Leave a reply