Οι καλύτερες ασκήσεις για σένα που βαριέσαι το γυμναστήριο

5 Posted by - May 3, 2019 - Workout

Το κλειδί για μια καλή προπόνηση είναι οι ασκήσεις στις οποίες συμμετέχει όλο το σώμα. Μπορείς να γυμναστείς με τον καλύτερο τρόπο και χωρίς να βρίσκεσαι στο γυμναστήριο, αρκεί να έχεις διάθεση. Σε όποιο επίπεδο κι αν είσαι, οι ασκήσεις μόνο με το βάρος του σώματος, είναι αυτές που μπορεί να κάνει ο οποιοσδήποτε, οπουδήποτε και να τονώσει όλους τους μυς του σώματος του.

Για να ολοκληρώσεις μια δυνατή προπόνηση, ακολούθησε τις παρακάτω ασκήσεις. Εκτέλεσε την κάθε άσκηση για 30 δευτερόλεπτα και ξεκουράσου για 30 δευτερόλεπτα πριν ξεκινήσεις την επόμενη. Ολοκλήρωσε 2 γύρους αυτού του κύκλου και θα έχεις γυμνάσει όλο το σώμα σου.

Πριν ξεκινήσεις, δώσε στον εαυτό σου 3 λεπτά προθέρμανσης και κάνε μερικές δυναμικές διατάσεις, προκειμένου να προετοιμάσεις το σώμα σου για τις ασκήσεις που ακολουθούν.

 

 

Double-Pulse-Jump-Squats-20-Reps

Print

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

0c79c613_094c5692ba727314_gate-swings.xxxlarge

Alternating-Forward-Lunges_Exercise

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Skaters_Exercise

αρχείο λήψης

 

 

 

 

 

 

 

 

Circuit-2-Slow-Mountain-Climber

side-plank-twist

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

bb_bicycle-crunch

 

 

 

 

 

No comments

Leave a reply