Οι 2 ασκήσεις για σφιχτή κοιλιά που πρέπει να βάλεις στο πρόγραμμα σου

6 Posted by - August 8, 2019 - Workout

Η προσπάθεια να γίνει η κοιλιά σου σφιχτή, μπορεί να γίνει λίγο πιο εύκολη, αν γνωρίζεις αυτό που πρέπει να κάνεις! Το μόνο σίγουρο είναι, πως πρέπει να αποφεύγεις τα λιπαρά για να μην πηγαίνει χαμένη η προσπάθεια. Στο πλαίσιο της δράσης είναι και οι ασκήσεις μέσω των οποίων, θα κάνεις καύσεις και θα δυναμώσεις του μυς της κοιλιάς.

Ήρθε η στιγμή να αγαπήσεις την μπάλα και να δοκιμάσεις ασκήσεις που δουλεύουν συγχρόνως όλη την περιοχή που σε ενδιαφέρει να σφίξεις. Προσπάθησε να ολοκληρώσεις 15 έως 20 επαναλήψεις για κάθε άσκηση, να κάνεις ένα μικρό διάλειμμα και να μπεις σε επανάληψη κάνοντας συνολικά 3 γύρους.

 

swiss-ball-rollout-2

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ball-pass

 

 

 

 

 

Εβελίνα Νύκτα
Personal Trainer/ Fitness Editor
evelinanykta@gmail.com

evelina

 

No comments

Leave a reply