Πόδια και γλουτοί στο ύψος τους με 2 ασκήσεις

6 Posted by - May 7, 2019 - Workout

Όσο και να γυμνάσεις τον γλουτό, ποτέ δεν είναι αρκετό! Για να γίνει σφιχτός ο γλουτός αλλά και να παραμείνει, δεν σταματάμε ποτέ να τον δουλεύουμε! Είναι αυτοί οι μυς που πρέπει να τους κρατάς ενεργούς καθημερινά, για να κρατιέται το πίσω μέρος στο ύψος του.

Υπάρχει μεγάλη ποικιλία ασκήσεων που μπορείς να βάλεις στο πρόγραμμα σου! Ωστόσο, μπορείς να δοκιμάσεις 2 ασκήσεις που δουλεύουν τόσο τον γλουτό, όσο και όλο το πόδι. Είναι αυτές οι συνδυαστικές ασκήσεις με τις οποίες κερδίζεις χρόνο, καθώς δουλεύεις περισσότερους μυς στον ίδιο χρόνο και πολλαπλασιάζεις τις καύσεις!

Δοκίμασε να κάνεις προβολές και άρσεις θανάτου! Κάνε 4 σετ των 15 επαναλήψεων και θα νιώσεις την διαφορά!

no-crunch-01-0-1441032989

αρχείο λήψης (1)

No comments

Leave a reply