Συνδυάζουμε το Pilates με TRX και βλέπουμε εκπληκτικά αποτελέσματα

21 Posted by - February 6, 2017 - Pilates, Workout

Πως η εκγύμναση με ιμάντες και το πιλάτες μπορούν να συνδυαστούν και ποια τα οφέλη;

Η εκγύμναση με ιμάντες είναι πλέον γνωστή σε όλους μας και ειδικά σε όσους ασχολούνται με το χώρο του fitness. Στο ευρύ κοινό είναι διαδεδομένη ως TRX (Totalbody Resistance eXersice) όπου στα Ελληνικά ερμηνεύεται ως προπόνηση με ιμάντες. Το TRX είναι ένας ιμάντας με λαβές, εμπνευστής του οποίου είναι ο  Randy Hetrick. Η μέθοδος αυτή χρησιμοποιεί το βάρος του σώματος και τη λειτουργική άσκηση (functionalνtraining) βελτιώνοντας τη μυϊκή ισχύ, τη δύναμη και την ισορροπία.

Με τη μέθοδο πιλάτες η οποία είναι εξίσου διαδεδομένη χάρη στον ιδρυτή της  JosephPilates, ο οποίος ανέπτυξε ένα μοναδικό σύστημα εκγύμνασης την  <<ελεγχολογία>> αφιερώνοντας όλη του τη ζωή στη μελέτη της φυσικής κατάστασης, πετυχαίνουμε τη βελτίωση της φυσικής κατάστασης, της μυϊκής αντοχής και της ευλυγισίας. Λόγοι  που μας βοηθούν να ανταποκριθούμε στις καθημερινές δραστηριότητες με μεγάλη ευκολία.

Τι γίνεται όμως όταν αυτές τα δύο είδη εκγύμνασης συνδυαστούν;      

Με τον συνδυασμό τους πετυχαίνουμε: Α) ιδιοδεκτικότητα, τη δυνατότητα δηλαδή που έχει το κεντρικό νευρικό σύστημα να φέρνει σε επαφή και να συντονίζει τα διάφορα τμήματα του σώματος μεταξύ τους. Β) Κιναισθητική ικανότητα, την ικανότητα του σώματος να συντονίζει την κίνηση και να αντιλαμβάνεται τη θέση του στο χώρο και το χρόνο. Γ) Ισορροπία και δυνατότητα αύξησης της δύναμης του κορμού και ιδιαίτερα των κοιλιακών μυών και ενίσχυση της αντοχής των αρθρώσεων χωρίς να επιβαρύνονται. Δ) Ενεργοποίηση των μυϊκών ομάδων που καταπονούνται κατά τη διάρκεια της καθημερινότητας ,έχοντας σαν στόχο την προστασία και ενδυνάμωση τους.

IMG_1424

Δοκίμασα πιλάτες μια φορά και δε μου άρεσε. Γιατί να ασχοληθώ με το πρόγραμμα Pilates- Trx; Τι το διαφορετικό;

Με το συνδυασμό τους θα γνωρίσεις καινούριες ασκήσεις από το ρεπερτόριο του Trx , αυτό που θα αισθανθείς διαφορετικό είναι μια προσέγγιση Pilates στην ανάλυση και εκτέλεση των κινήσεων επικεντρώνοντας στο κορμό, στη δύναμη και τη σταθερότητα. Το πρόγραμμα γίνεται δημιουργικό και μπορείτε να δείτε εκπληκτικά αποτελέσματα λόγω της μεγάλης γκάμας ασκήσεων καθώς απευθύνεται και σε πιο προχωρημένους. Αυτό που σίγουρα υπόσχεται είναι απαιτητικές ασκήσεις με ιδιαίτερη προσοχή στη σωστή στάση του σώματος. Το πιο σημαντικό είναι  η σωστή καθοδήγηση από έναν ειδικό της άσκησης με την κατάλληλη εκπαίδευση και τις σωστές υποδείξεις.

Όσο αφορά τη προσέγγιση πιλάτες, τι το διαφορετικό;

Ορισμένα προγράμματα ασκήσεων έχουν σχεδιαστεί με συγκεκριμένο στόχο  απόδοσης, αλλά κάθε άσκηση μπορεί να υστερεί σε σημεία που δε σχετίζονται με το στόχο αυτό. Για τους περισσότερους το πρόγραμμα αυτό έχει τόσο άμεσους στόχους όσο και μακροπρόθεσμα αποτελέσματα. Με το συνδυασμό τους θα στρέψουμε τη προσοχή μας στη μακροζωία και η προσέγγιση αυτή θα βελτιώσει την απόδοση μας σε όλες τις ασκήσεις από το απλό περπάτημα μέχρι και την πιο απαιτητική άσκηση.

Όσο αφορά τον εξοπλισμό;Τι θα χρειαστώ;

Το μόνο που χρειάζεσαι είναι ένα στρώμα, ιμάντες, έναν επαγγελματία της άσκησης και πάνω από όλα καλή διάθεση.

 

IMG_1434Βαρδάλης Κωνσταντίνος
Απόφοιτος ΤΕΦΦΑ Θεσσαλονίκης
12ος Παγκόσμιος Πρωταθλητής κωπηλασίας
Προπονητής Κωπηλασίας
Προπονητής Κολύμβησης
Personal Trainer
Certified Pilates Mat Instructor
Certified Pilates Perfomer Instructor
Καθηγητής Φυσικής Αγωγής σε δημοτικούς και ιδιωτικούς παιδικούς Σταθμούς
Γυμναστής σε προγράμματα μαζικού αθλητισμού του Δήμου Βόλου
Κάτοχος διπλώματος Ναυαγοσώστη                                                                                                                                           

No comments

Leave a reply