Τα 6 must είδη προπόνησης. Ποιο σου ταιριάζει;

2 Posted by - June 17, 2014 - Workout

Όσο αυξάνονται τα ομαδικά προγράμματα, τόσο μειώνεται το ενδιαφέρον για τις αίθουσες με διαδρόμους και βάρη. Τα τελευταία χρόνια, έχουν γίνει της μόδας και στην Ελλάδα πολλά «νέα» προγράμματα εκγύμνασης και όλα υπόσχονται την «μεταμόρφωση» του σώματος σου. Αλήθεια, εσένα ποιο σου ταιριάζει περισσότερο;

Yoga
Αναπνευστικά προβλήματα, προβλήματα πεπτικού ή νευρικού συστήματος, στρες, κατάθλιψη, μυοσκελετικοί πόνοι. Η Γιόγκα (Yoga) είναι μια τέχνη που προέρχεται από την αρχαιότητα και συνδυάζει σώμα και πνεύμα. Οι εκπρόσωποί της μιλάνε για ένα είδος άσκησης, που προσφέρει έναν ισορροπημένο τρόπο ζωής.
Άνθρωποι σε όλο τον κόσμο, ανεξαρτήτως ηλικίας και φύλου, έχουν γίνει οπαδοί της γιόγκα, είτε αντιμετωπίζουν σωματικά προβλήματα, είτε όχι.
Κάποια από τα πλεονεκτήματα της άσκησης είναι η αύξηση αντοχής, η μυϊκή δύναμη, η ευλυγισία και η βελτίωση της στάσης του σώματος.

Spinning
Αν και δεν θεωρείται κάτι καινούργιο στον κόσμο του fitness, η ποδηλασία κλειστού χώρου, έχει γίνει must στην Ελλάδα, τα τελευταία δυο χρόνια.
Μπορεί, οι ποδηλάτες να μην είναι τόσοι πολλοί, ωστόσο οι οπαδοί του spinning ολοένα και αυξάνονται.
Όπως λένε, «είναι να μην κάνεις την αρχή». Κάνοντας spinning, δυο ή τρεις φορές την εβδομάδα, βλέπεις το σώμα σου να αλλάζει. Ο ιδρώτας, το χάσιμο λίπους και τα πόδια που γραμμώνουν με τον χρόνο, είναι ικανά να σε κάνουν φαν του είδους.

Zumba

Μία αερόβια μορφή άσκησης που έκανε και τους πιο δύσκολους (ειδικά τις κυρίες που δεν τους αρέσουν τα γυμναστήρια), να βρουν τον… ρυθμό τους.
Λίγη σάμπα, λίγη σάλσα και πολλοί άλλοι λάτιν ρυθμοί, μετατρέπουν την γυμναστική σε μια ώρα διασκέδασης που περνά χωρίς να το καταλάβεις… Γιατί απλώς, χορεύεις.

Crossfit

Η προπονητική μέθοδος που ήρθε από την Αμερική και τα τελευταία χρόνια κατέκτησε μεγάλη μερίδα κόσμου στην Ελλάδα.
Στόχος της προπόνησης είναι η αντοχή, η δύναμη, η αύξηση μυϊκής μάζας και το κάψιμο λίπους.
Το Crossfit συνδυάζει μια ποικιλία ειδών προπόνησης, με όσο το δυνατόν περισσότερες ασκήσεις σε ένα ωριαίο πρόγραμμα.
Για το συγκεκριμένο είδος, οι απόψεις διίστανται. Ενώ έχει ένθερμους υποστηρικτές, έχει επίσης και τους επικριτές του.
Αυτό, γιατί το Crossfit είναι μια προπόνηση που χρειάζεται μεγάλη αντοχή και ταχύτητα κατά την διάρκεια εκτέλεσης των ασκήσεων. Γεγονός που σε κάποιες περιπτώσεις, ιδιαίτερα αρχαρίων, μπορεί να προκαλέσει τραυματισμούς.

Pilates

Είναι η άσκηση που συγκέντρωσε ίσως το μεγαλύτερο αριθμό οπαδών στην χώρα μας. Δεν είναι τυχαίο πως κάθε στούντιο pilates ή αίθουσα γυμναστηρίου με αντίστοιχο πρόγραμμα, είναι γεμάτη.
Με απλές ασκήσεις και «σήμα» τις ανάσες που επιβάλλεται να μάθεις, να κάνεις σωστά, το σώμα σου μεταμορφώνεται, χωρίς να ανεβάσεις παλμούς και να ιδρώσεις ιδιαίτερα.
Το pilates απευθύνεται σε όλο τον κόσμο. Αθλητές και μη. Είναι επίσης μια ασφαλή επιλογή για εγκύους και ηλικιωμένους.
Μετά από μερικά μαθήματα, θα έχεις τονώσει το μυϊκό σου σύστημα και θα έχεις αποκτήσει ευλυγισία.

Kick boxing

Είναι αγχολυτικό, είδος αυτοάμυνας, γυμνάζει όλο το σώμα, χτίζει μυς, βελτιώνει την αντοχή, την δύναμη, την ισορροπία.
Οι σχολές διδάσκουν kickboxing αρκετά χρόνια τώρα. Μέχρι πρότινος, το μεγαλύτερο μέρος των αθλούμενων, ήταν αυτοί που τους ενδιέφερε περισσότερο ο πρωταθλητισμός στο συγκεκριμένο είδος.
Ωστόσο, τα τελευταία χρόνια, τα δεδομένα άλλαξαν και όλο και περισσότεροι θέλουν να δοκιμάσουν τον… σάκο του μποξ.
Οι γροθιές και οι κλωτσιές είναι ικανές να σε βοηθήσουν να αποβάλεις όλο σου το στρες, ενώ συγχρόνως – μέσα σε μια ώρα προπόνησης – έχεις γυμνάσει όλους τους μύες του σώματός σου.

No comments

Leave a reply