Τρέχεις για να χάσεις βάρος; 5 λάθη απώλειας βάρους και πως να τα διορθώσεις

2 Posted by - August 10, 2020 - Running, Workout

Είτε σε έναν διάδρομο, είτε στον δρόμο, το τρέξιμο μπορεί να είναι μια εξαιρετική επιλογή για την απώλεια βάρους. Το τρέξιμο είναι μια άσκηση υψηλής έντασης, ιδανική για την καύση θερμίδων, αλλά δεν οδηγεί αυτόματα στην μείωση των κιλών. Αν θέλεις να χάσεις κιλά, δες μερικά πράγματα που πρέπει να προσέξεις.

 

Λάθος Νο. 1: Προσπαθείς να προπονηθείς φτάνοντας στο… κόκκινο!

Φαίνεται φυσικό ότι η απώλεια βάρους θα έπρεπε να έρχεται αβίαστα, εάν κάποιος τρέχει με όση δύναμη μπορεί και όσο περισσότερο αντέχει. Ωστόσο, είναι καλύτερο να εστιάσεις στον στόχο σου και να προπονηθείς ανάλογα με αυτόν. Αν ο στόχος είναι η απώλεια βάρους   εστίασε σε μια καλή διατροφή και πρόσθεσε κάποιες προπονήσεις για να πετύχεις αυτό το αποτέλεσμα.

 

Λάθος Νο. 2: Τρέχεις το ίδιο

Είναι εύκολο να κάνεις καθημερινά αυτό που ξέρεις και αυτό που μπορείς.  Αλλά αν θέλεις να χάσεις βάρος, είναι σημαντικό να συνδυάσεις τα πράγματα. Για να φτάσεις σε ένα αποτέλεσμα που να σε ικανοποιήσει, προσθέστε κάποια ποικιλία. Για παράδειγμα, ξεκίνα μια ημέρα με κάποια σπριντ, μια άλλη μέρα βάλε μερικά διαστήματα τρεξίματος σε ανηφορικά σημεία και αφιέρωσε τα Σαββατοκύριακα για μακριές και αργές διαδρομές.

 

Λάθος Νο. 3: Βασίζεσαι μόνο στο τρέξιμο για απώλεια βάρους

Σίγουρα, το τρέξιμο καίει πολλές θερμίδες ανά λεπτό, αλλά μάλλον δεν είναι καλή ιδέα να τρέχεις 7 ημέρες την εβδομάδα. Για να αποφύγεις την εξουθένωση και την υπερβολική προπόνηση, προσθέστε μερικές άλλες δραστηριότητες. Συμπεριέλαβε προπόνηση δύναμης και αερόβιο χαμηλής έντασης  (όπως κολύμβηση). Λάβε υπόψη ότι η μη άσκηση μπορεί επίσης να κάψει θερμίδες.  -Πάρε τα παιδιά σου για μια βόλτα, σκάψε στον κήπο σας ή καθάρισε το σπίτι. Το σημαντικό είναι να σηκωθείς από τον καναπέ και να συνεχίσεις να κινείσαι!-

 

Λάθος Νο. 4: Δεν σε νοιάζει τι θα φας

Εάν προσπαθείς να μειώσεις τις θερμίδες, είναι καλή ιδέα. Ωστόσο, θα πρέπει να προσέξεις τον τρόπο που θα το κάνεις γιατί τις καλές θερμίδες τις χρειάζεσαι ως καύσιμο πριν και μετά το τρέξιμο. Το καλύτερο είναι να απευθυνθείς σε έναν ειδικό, όπου θα σου δώσει έναν οδηγό και προτάσεις διατροφής σύμφωνα με τον στόχο σου και την δραστηριότητα σου.  Μην ξεχνάς πως η ενυδάτωση και η κατανάλωση της κατάλληλης τροφής μετά το τρέξιμο έχουν ως στόχο την ανάκαμψη, η οποία είναι πολύ σημαντική αν θέλεις να ασκηθείς την επόμενη μέρα!

 

Λάθος Νο. 5: Πίνεις πολλές θερμίδες

Πριν πιεις ένα από τα υπέροχα  smoothieς πρωτεΐνης ή οτιδήποτε σε ενεργειακό ποτό πιστεύεις ότι θα σε βοηθήσει στην αποκατάσταση , σκέψου τι είναι αυτό που πραγματικά χρειάζεσαι. Για άσκηση κάτω των 60 λεπτών, το απλό νερό ή ηλεκτρολύτες χαμηλών θερμίδων, είναι μια χαρά. Για διαστήματα  μιας ώρας και πάνω, μπορείς να επιλέξεις ένα ποτό με θερμίδες όπως Gatorade ή Powerade. Ένας καλός κανόνας είναι να καταναλώνεις 30-60 γραμμάρια υδατανθράκων ανά ώρα άσκησης. Όταν πρόκειται για smoothies, θυμήσου ότι μπορεί να έχουν τόσες θερμίδες, όσο ένα γεύμα, γι ‘αυτό οργανώσου ανάλογα.

 

Active.com

No comments

Leave a reply