3 ασκήσεις για πιο όμορφα και δυνατά πόδια

2 Posted by - September 15, 2020 - Workout

Οι σύνθετες ασκήσεις δεν είναι εξαιρετικές μόνο για την εξοικονόμηση χρόνου κατά τη διάρκεια της προπόνησης σου, αλλά γιατί γυμνάζεις συγχρόνως τις μεγάλες μυικές ομάδες, όπως είναι οι μυς των ποδιών. Οι συνδυαστικές ασκήσεις απαιτούν να δουλέψεις σκληρότερα αλλά είναι άκρως αποδοτικές. Μπορείς να τις κάνεις με ελάχιστο εξοπλισμό ή και χωρίς εξοπλισμό. Αν νομίζεις ότι τα πόδια σου ασκούνται αρκετά μέσω του περπατήματος ή του τρεξίματος, θα πρέπει να αναθεωρήσεις.  Είναι σημαντικό να αφιερώνεις χρόνο στο αερόβιο πρόγραμμα, ωστόσο είναι απαραίτητο να  επικεντρωθείς στην ενδυνάμωση των ποδιών. Με αυτόν τον τρόπο, θα αποτρέψεις πιθανό τραυματισμό και θα μεγιστοποιήσεις την απόδοση σου.

Δοκίμασε αυτές τις ασκήσεις.

Πλαϊνές προβολές

Squat-to-Side-Lunge

 

Sumo Καθίσματα

Sumo-Squat-to-Calf-Raise

 

Καθίσματα με αναπήδηση

Squat-Press-to-Jump-Squat

popsugar.gr

No comments

Leave a reply