5+1 μύθοι που υπάρχουν ακόμα και σήμερα στα γυμναστήρια

32 Posted by - January 30, 2017 - Motivation, Workout

Όσα χρόνια και αν περάσουν, όσες πληροφορίες και αν διαβάζουμε καθημερινά για την άσκηση οι μύθοι στα γυμναστήρια υπήρχαν,υπάρχουν και θα υπάρχουν.

 

Μύθος Νο1 :Με λίγα κιλά και πολλές επαναλήψεις θα κάνω γράμμωση

Η γράμμωση δεν είναι τίποτα άλλο από μειωμένο λίπος. Αυτό σημαίνει οτι για να έχουμε γράμμωση θα πρέπει να έχουμε μύες να επιδείξουμε και χαμηλό ποσοστό λίπους για να είναι ορατοί. Για να χτίσουμε μύες η άσκηση μεγάλων αντιστάσεων με ΛΙΓΕΣ επαναλήψεις είναι απαραίτητη μαζί με μια ποιοτικά προσεγμένη διατροφή και σωστή αερόβια προπόνηση.

 

Μύθος Νο2: Θα κάνω απαγωγούς γιατί καίει το λίπος μόνο στα ψωμάκια.

Το τοπικό  αδυνάτισμα είναι από τους μεγαλύτερους μύθους και τα ψωμάκια δεν είναι τίποτα άλλο απο συσσωρευμένο λίπος. Χάνοντας λίπος από όλο το σώμα αναγκαστικά θα χαθεί και από εκείνο το σημείο. Απαραίτητες όλες οι ασκήσεις αλλά δεν καίνε λίπος τοπικά

 

Μύθος Νο3: Κάνω πολλούς κοιλιακούς για να φύγει η κοιλιά

Το ίδιο με παραπάνω ισχύει και σε αυτή την περίπτωση. Για να μην κρυβόμαστε το 6-pack είναι πολύ δύσκολη υπόθεση. Για να φύγει το σωσίβιο χρειάζεται να μειωθεί το λίπος και αυτό σίγουρα δεν θα επιτευχθεί κάνοντας πολλούς κοιλιακούς.

 

Μύθος Νο4: Θα πάρω πρωτεΐνη για να φουσκώσω

Κάτι τέτοιο δεν ισχύει απόλυτα. Ιδιαίτερα αν η πρόσληψη πρωτεΐνης δεν συμβαδίζει με μείωση των θερμίδων από  τους υδατάνθρακες και τα λίπη είναι πολύ πιθανό η υπερβολική κατανάλωση θερμίδων να οδηγήσει σε αύξηση του λίπους και όχι μυϊκής μάζας. Επίσης είναι πολύ σημαντικό να υπολογίζεται η ημερήσια πρόσληψη της με βάση σωματικό βάρος για να αποφεύγεται η υπερκατανάλωση.

 

Μύθος Νο5: Θα ρωτήσω τον φουσκωτό. Αυτός ξέρει

Ρωτήστε τον γυμναστή,ρωτήστε τον γυμναστή. Σε κάποιος ο Θεός έδωσε καλά γονίδια και θα φαίνονται τέλειοι οποιοδήποτε πρόγραμμα και αν ακολουθούν. Αποφύγετε τους εμπειρικούς ρωτήστε τους ειδικούς.

 

Μύθος Νο6: Είμαι γυναίκα και δεν πρέπει να σηκώνω πολλά κιλά γιατί θα φουσκώσω

Σίγουρα ένα ανδρικό και ένα γυναικείο σώμα δεν έχουν τις ίδιες απαιτήσεις αλλά και η προπόνηση των γυναικών δεν πρέπει να στερείται έντασης. Δεν γίνεται να έρχεται με μαλλί κομμωτηρίου και να φεύγει ατσαλάκωτη. Οι γυναίκες όσα βάρη και να κάνουν δεν πρόκειται να φουσκώσουν έτσι όπως νομίζουν.

 

12037950_141581366188577_8147386512524731600_nΘοδωρής Παπαβασιλείου

Απόφοιτος ΤΕΦΑΑ ΑΠΘ

Μεταπτυχιακο στην Αποκατάσταση

Personal Trainer

2 Comments

  • Konstantinos January 30, 2017 - 14:54 Reply

    Επιτέλους και μια σωστή προσέγγιση!

  • TGS January 31, 2017 - 10:09 Reply

    Από σήμερα θα βλέπω τα πράγματα διαφορετικά.
    Ευχαριστούμε πολύ Θοδωρή για την πληροφόρηση

  • Leave a reply