7 ασκήσεις για να κάψεις γρήγορα το λίπος στην κοιλιά

4 Posted by - October 13, 2018 - Workout

Το «κλειδί» για μια επίπεδη και σφιχτή κοιλιά, είναι η συνέπεια. Μην χάνεις χρόνο και μην παραβλέπεις έστω και ένα ολιγόλεπτο πρόγραμμα εκγύμνασης του σώματος σου. Υπάρχουν πάρα πολλές ασκήσεις που μπορείς να κάνεις. Τόσες που μπορείς να έχεις την ποικιλία που χρειάζεσαι για να μην βαριέσαι και την αλλαγή που απαιτείται για να κρατάς «ξύπνιο» το σώμα σου. Πάρε ένα βαράκι ή μια μπάλα και αυτή η extra επιβάρυνση θα κάνει την δράση σου περισσότερο αποτελεσματική.

Δοκίμασε σήμερα να κάνεις μερικές ασκήσεις που θα τονώσουν τους μυς της κοιλιάς σου και θα δεις πως το μόνο που θα σε νοιάζει είναι να εξελίσσεσαι!

Standing-Side-Bendwoodchop

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Push-Up-RotateReverse-Lunge-With-A-Twist

 

 

 

 

 

Medicine-Ball-V-Up-Exercise-Core-Workout

 

 

 

 

Double-Crunch-Pulse-Medicine-Ball

 

 

 

 

8d941d0b9620438ec370e3ac98c2f099

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

evelina-nukta-1-e1424281402679 Εβελίνα Νύκτα
Personal Trainer/ Fitness Editor/ Wellness Expert
evelinanykta@gmail.com

 

 

 

 

 

No comments

Leave a reply