H Jennifer Lopez έχει six packs γιατί ακολουθεί αυτό το πρόγραμμα

2 Posted by - October 8, 2018 - Workout

Έχεις πολλούς λόγους να για να δουλέψεις το σώμα μου! Κυρίως γιατί θέλεις να έχεις ωραίο σώμα! Η Jennifer Lopez έχει πολύ ωραίο κορμί αλλά δουλεύει σκληρά γι αυτό. Η ηθοποιός δεν σταματά να γυμνάζεται, προκειμένου να διατηρεί λεπτή τη μέση της και σφιχτούς του γλουτούς της. Εσύ, θέλεις να δεις, ποιες ασκήσεις κάνει για να έχει επίπεδη κοιλιά;

Ο προσωπικός της γυμναστής, είναι ο David Kirsch και την οδηγεί καθημερινά με μια έντονη προπόνηση που περιέχει ασκήσεις για όλο το σώμα.  Επιλέγει για εκείνη μια σειρά από σανίδες, με στόχο την αύξηση της δύναμης και την σταθεροποίηση του κορμού.

Αυτές είναι οι 4 ασκήσεις που κάνει η Jennifer Lopez για έχει six packs και σφιχτό σώμα. Μπορείς να τις κάνεις και εσύ! Μπες σε πρόγραμμα κάνοντας 3 γύρους των 10 – 15 επαναλήψεων, με ένα διάλειμμα 1’ ανάμεσα στις ασκήσεις,

Circuit-One-Plank-Lateral-Arm-Reach

Circuit-One-Plank-Triceps-Kickback

 

 

 

 

 

 

 

Circuit-Two-Elbow-Plank-Knee-Drive

Circuit-Two-Elbow-Plank-Side-Step

 

 

 

 

 

 

popsugar.gr

 

No comments

Leave a reply