Spinning: Δεν έχει γίνει τυχαία της “μόδας”

2 Posted by - June 7, 2014 - Workout

Βάλε ενέργεια, και φτιάξε γλουτούς, μηρούς και πόδια. Το spinning ή cycling ή ποδηλασία στατικής μορφής, σε προτρέπει να δοκιμάσεις τα όρια της φυσικής σου κατάστασης και γιατί όχι; Να τα ξεπεράσεις κιόλας!

Κάψε λίπος, απόβαλε το στρες με δυνατή μουσική και… ορθοπεταλιές.

Μάθε τα πλεονεκτήματα:
- Είναι αεροβική άσκηση, που βοηθάει το καρδιοαναπνευστικό σύστημα, ενδυναμώνει τους μυς και ενισχύει την δύναμη και την αντοχή σου.

- Θα κουραστείς αλλά οι θερμίδες που θα κάψεις είναι τόσες πολλές που ο ιδρώτας σου δεν θα πάει… χαμένος. Το πιο σημαντικό είναι η καύση του λίπους. Το πρόγραμμα περιλαμβάνει αυξομείωση στην ταχύτητα, γεγονός που βοηθάει πολύ στο να το αποβάλεις.

- Μπορεί να ακολουθείς τον προπονητή, ωστόσο αν νιώσεις ότι δεν αντέχεις τον ρυθμό, έχεις την δυνατότητα να ρυθμίσεις το ποδήλατο σου, σύμφωνα με τα δικά σου δεδομένα αντοχής. Όσο αποκτάς δύναμη, τόσο θα το ανεβάζεις.

- Με μία ώρα προπόνησης spinning μπορείς να κάψεις τουλάχιστον 600 θερμίδες. Αν νομίζεις ότι έχει μικρότερη απόδοση από την ποδηλασία στον δρόμο, να ξέρεις πως στο πρόγραμμα γίνεται προσομοίωση φυσικών διαδρομών με ανηφόρες και κατηφόρες.

- Απευθύνεται σε όλους. Ακόμα και αν είσαι αρχάριος στην γυμναστική, τα περισσότερα γυμναστήρια διαθέτουν τα ανάλογα τμήματα.

- Γυμνάζεις πολύ τους γλουτούς και τους μύες των ποδιών. Αν είσαι γυναίκα και νομίζεις ότι το spinning θα σου «φουσκώσει» τα πόδια, μάθε ότι αυτό είναι μύθος. Αν συμμετέχεις στο πρόγραμμα δυο ή τρεις φορές την εβδομάδα, δεν έχεις να φοβάσαι τίποτα.

No comments

Leave a reply