#SurferBurpees Κάψε πολλές θερμίδες με μια μόνο άσκηση

2 Posted by - August 30, 2020 - Workout

Όταν πρόκειται να ακολουθήσεις ένα πρόγραμμα που να συνδυάζει ενδυνάμωση και καύση λίπους, το πιθανότερο είναι να εκτελέσεις και μερικά burpees! Σε αντίθεση με άλλες ασκήσεις, αυτή η άσκηση έχει το πλεονέκτημα ότι μπορείς να την εκτελέσεις με βάρος του σώματος σου. Βέβαια, όπως σε κάθε άσκηση, έτσι και σε αυτή, σημασία έχει η ποιότητα των επαναλήψεων και όχι η ποσότητα.  Η ακατάλληλη εκτέλεση μπορεί να οδηγήσει σε τραυματισμούς και να κάνει την άσκηση λιγότερο αποτελεσματική. Επομένως, θα πρέπει να είμαστε προσεκτικοί και όχι βιαστικοί αν είμαστε αρχάριοι.

Το burpee είναι μια άσκηση δύο μερών με μετάβαση από το push-up στο jump squat. Δεδομένου ότι τα burpees είναι μια σύνθετη άσκηση, που στοχεύουν σε  μεγάλες ομάδα μυών όπως γλουτούς, πλάτη, πυρήνα, στήθος, ώμους και χέρια. Μια σωστή εκτέλεση, σε υψηλή  υψηλή ένταση, καίει πολλές θερμίδες, ειδικά αν είσαι σε θέση να… δοκιμαστείς σε παραλλαγές αυτής της άσκησης.

Όπως συμβαίνει με τις περισσότερες ασκήσεις, υπάρχουν μερικές διαφορετικές εκτελέσεις, βασισμένες πάντα στην παραδοσιακή. Σήμερα θα δούμε, αυτή του τύπου «Surfer».

 

Πάτα επάνω στην εικόνα για να δεις την άσκηση

SurferBurpee-47651016ce4f46f0bd020f5c7101c024 (1) (1)

Σταθείτε με τα πόδια σε ελαφρύ κάθισμα.

Τοποθετήστε τα χέρια σας στο έδαφος και σπρώξτε τα πόδια σας πίσω για να φτάσετε σε  θέση σανίδας.

Χαμηλώστε μέχρι κάτω κάνοντας μια κάμψη.

Πιέστε προς τα πάνω για να επιστρέψετε σε θέση σανίδα. Μαζέψτε τα πόδια σας  και σηκωθείτε γρήγορα προς τα επάνω – έτοιμοι να προσγειωθείτε σε θέση «σέρφερ» με χέρια ανοιχτά και στις δυο πλευρές για ισορροπία.

Δοκίμασε το!

 

No comments

Leave a reply