#TheFatKillerWorkout Ακολούθησε και εσύ το πρόγραμμα για να κάψεις πολύ λίπος!

43 Posted by - May 22, 2018 - Workout

Ένας τρομερός συνδυασμός ασκήσεων ενδυνάμωσης & Cardio σε κυκλική μορφή για ασκούμενους σε ένα λίγο πιο προχωρημένο επίπεδο, θα σου δώσει το σώμα που ποθείς!

Μην αφήνεις τις ουρές στους διαδρόμους και στα βάρη να καθυστερήσουν την επιτευξη του στοχου σου. Αυτή η προπόνηση έχει σκοπό να “καταστρέψει” όσο το δυνατόν περισσότερες θερμίδες μέσα σε 45 λεπτά. Χρειάζεται μόνο να έχεις λίγο χώρο και ένα λάστιχο γυμναστικής.

Circuit 1

Οι πρώτες τρεις ασκήσεις είναι ο πρώτος κύκλος. Επανέλαβε άλλη μία φορά  μόλις ολοκληρώσεις και την τελευταία άσκηση (σανίδα). Ξεκουράζεσαι και προχωράς στο Circuit 2.

SPLIT SQUAT    x 10 σε κάθε πόδι

PLYO PUSH UPS  x 8 

 PLANK (Arms extended) x 60sec

Επανέλαβε και ξεκουράσου για 2 λεπτά.

Circuit 2

Οι επόμενες τρεις ασκήσεις είναι ο δεύτερος κύκλος. Επανέλαβε άλλη μία φορά μόλις ολοκληρώσεις την τελευταία άσκηση (κάμψεις). Ξεκουράζεσαι και προχωράς στο Circuit 3.

WALKING LUNGES  x 10 + 10 επιστροφή 

ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ (με λάστιχο)   x  20 

ΚΑΜΨΕΙΣ ΤΡΙΚΕΦΑΛΩΝ  x  15

Επανέλαβε και ξεκουράσου για 2 λεπτά.

Circuit 3

Ο τρίτος κύκλος έχει μόνο δύο ασκήσεις , αλλά ισχύουν οι ίδιοι κανόνες . Επανέλαβε άλλη μία φορά μόλις ολοκληρώσεις και την 2η άσκηση (εκτάσεις ώμων). Ξεκουράζεσαι και προχωράς στο Circuit 4.

L – SIT   x  8

ΠΛΑΓΙΕΣ ΕΚΤΆΣΕΙΣ ΩΜΩΝ (με λάστιχο) x 10 σε κάθε πλευρά

Επανέλαβε και ξεκουράσου για 2 λεπτά.

Circuit 4

Ο τελικός κύκλος περιλαμβάνει δύο ασκήσεις , με μείωση επαναλήψεων για κάθε σετ . Ξεκινά με 20 επαναλήψεις των mountain climbers και αμέσως κάνε 10 Burpees. Στη συνέχεια κάνεις 18 mountain climbers και 9 Burpees. Συνεχίζεις με την ίδια λογική μέχρι να κάνεις 5 γύρους συνολικά.

mountain climbers

Burpees

THE END!

IMG_20160929_180816Βαγγέλης Μπάλιος
Personal Trainer, Coach & Fitness Instructor

Facebook Name: Vagelis Balios

Instagram: vb_training

No comments

Leave a reply