Training Tips: Γιατί το σώμα σου μπορεί να είναι σφιχτό και δυνατό!

54 Posted by - April 24, 2018 - Motivation, Workout

Προσπαθείς να «κλέψεις» έστω μια ώρα για να γυμναστείς; Προσπαθείς να βρεις δύναμη για να  κάνεις έστω μερικές ασκήσεις; Αν ο στόχος σου είναι να δυναμώσεις το σώμα σου και διαθέτεις από 40 λεπτά, μέχρι μια ώρα, πρέπει να συντονιστείς, να είσαι το the point και να εστιάσεις στον σκοπό σου. Κάποιες βασικές συμβουλές θα σε βοηθήσουν να πετύχεις γρήγορα δυνατούς και σφιχτούς μυς.

Δούλεψε τακτικά

Είναι πολύ σημαντικό να κάνουμε ένα καλό πρόγραμμα γυμναστικής τουλάχιστον μια φορά την εβδομάδα, ωστόσο αν θέλουμε να δούμε την διαφορά, τόσο στη φυσική μας κατάσταση, όσο στο σώμα μας, η προπόνηση πρέπει να περιλαμβάνει άσκηση τρεις φορές. Η μια φορά μας βοηθάει να μην είμαστε αδρανείς, οι δυο στο να συντηρούμε το βάρος μας και οι τρεις στο να μπορούμε να εξελιχθούμε.  Επιλέγουμε την ποικιλία ασκήσεων για να ξυπνάμε το σώμα μας και να είναι ενεργό σε κάθε μας συνεδρία.

Βρες την ισορροπία σου

Ξεπερνάμε τον εαυτό μας και προσπαθούμε να δυναμώσουμε όσο μπορούμε τον κορμό μας. Δοκιμάζουμε να ισορροπήσουμε στο ένα μας πόδι. Είναι δύσκολο αν δεν το έχουμε συνηθίσει, ωστόσο η αστάθεια αναγκάζει τον πυρήνα μας να δουλεύει πάρα πολύ. Τον κρατάμε σφιχτό, γιατί αυτός μας βοηθάει να ισορροπήσουμε το υπόλοιπο κορμί μας. Έτσι δουλεύουμε τόσο τον κοιλιακό μας μυ, όσο τους υπόλοιπους μυς.

Πάρε βαράκια

Ενίσχυσε την άσκηση σου και αύξησε τις καύσεις. Προσθέτοντας στο ασκησίολόγιο μας τα βαράκια κατά την διάρκεια μιας άσκησης, ανεβάζουμε περισσότερο τους παλμούς μας, ενισχύουμε τους μυς μας και συνδυάζουμε μυϊκές ομάδες σε ένα σετ. Πχ κάνουμε προβολές και συγχρόνως γυμνάζουμε και τους  δικέφαλους μυς.

Εναλλαγές προπόνησης

Μπορεί να σου αρέσει ένας συγκεκριμένος ρυθμός άσκησης, συγκεκριμένες ασκήσεις ή ένα ήπιο πρόγραμμα γυμναστικής. Μπορείς να το κρατήσεις αλλά να το διαφοροποιείς κάθε φορά. Το σώμα έχει ανάγκη την «έκρηξη» για να παραμένει ξύπνιο, για να αποδίδει και να μεταμορφώνεται.

 Ρύθμιση ταχύτητας

Πολλές φορές βιαζόμαστε στις επαναλήψεις ασκήσεων, έχοντας την  ψευδαίσθηση ότι δουλεύουμε περισσότερο. Αυτό λειτουργεί όταν κάνουμε αερόβιο πρόγραμμα, ωστόσο στις ασκήσεις ενδυνάμωσης –κυρίως αν είμαστε αρχάριοι – είναι προτιμότερο να έχουμε ένα σταθερό ρυθμό μέσω του οποίου θα κάνουμε σωστά την άσκηση, παρά γρήγορα και λάθος. Η σωστή τεχνική και σε αργό ρυθμό, αποδίδει στο διπλάσιο.

evelina-nukta-1-e1424281402679Εβελίνα Νύκτα
Personal Trainer/ Fitness Editor/ Wellness Expert
evelinanykta@gmail.com

No comments

Leave a reply