Running: Ανέβασε την ψυχολογία σου, χάσε βάρος και εμπιστεύσου τον εαυτό σου!

32 Posted by - January 20, 2017 - Motivation, Running

Το τρέξιμο είναι μια απίστευτη άσκηση για την απώλεια βάρους και  έχουμε δει πολλές ιστορίες ανθρώπων που κατάφεραν να «μεταμορφωθούν» μέσα από την άσκηση που περιελάμβανε το τρέξιμο. Είναι ο πιο εύκολος τρόπος να γυμναστείς, καθώς δεν χρειάζεσαι τίποτα, παρά μόνο διάθεση και ενέργεια. Τα θετικά όμως του τρεξίματος, δεν είναι μόνο η απώλεια βάρους αλλά η ενεργοποίηση μιας θετικής ψυχολογίας που είναι ικανή, να σε βοηθήσει, ώστε να διατηρήσεις την αυτοπεποίθηση σου και να γίνεις συνεπής τόσο στην άσκηση, όσο να κατακτήσεις οποιονδήποτε στόχο.

Οι λόγοι για να αγαπήσεις το τρέξιμο, είναι πολλοί:

Υγεία: Δυναμώνει το σώμα και την καρδιά, ενώ έχει συνδεθεί με την πρόληψη του καρκίνου. Επίσης, βοηθάει στον έλεγχο της αρτηριακής σας πίεσης. Τρέχοντας μόλις πέντε λεπτά την ημέρα, μπορεί να μειώσει τον κίνδυνο για καρδιαγγειακή νόσο κατά το ήμισυ!

Σώμα: Ενισχύει την φυσική μας κατάσταση και γυμνάζει γλουτούς και τα πόδια

Δημιουργεί προκλήσεις: Το ένα βήμα φέρνει το άλλο και στην περίπτωση που  αγαπήσεις το τρέξιμο, μπορείς να δοκιμάσεις την εμπειρία ενός μαραθωνίου 5χμλ. Μέσα από τις ομάδες που συμμετέχουν σε αυτές τις διοργανώσεις, θα δεις πως αυτή η δραστηριότητα μπορεί να γίνει διασκέδαση, τρόπο ζωής, ενώ θα νιώσεις το αίσθημα της εμπιστοσύνης στον εαυτό σου.

 Μειώνει το στρες. Το τρέξιμο απελευθερώνει την σεροτονίνη και μειώνει το άγχος.

Φαγητό: Μπορούμε να τρώμε περισσότερους υδατάνθρακες γιατί χρειαζόμαστε ενέργεια.

 Αντικαταθλιπτικό: Σύμφωνα με μελέτη του Χάρβαρντ, το τρέξιμο, μπορεί να είναι η θεραπεία της κατάθλιψης. Πολλοί καταθλιπτικοί ασθενείς αντιμετωπίζονται απο επιστήμονες, με τρέξιμο και διαλογισμό, με τα αποτελέσματα να είναι απίστευτα.

No comments

Leave a reply