Πως το περπάτημα μετά από ένα γεύμα σε βοηθάει να χάσεις βάρος

2 Posted by - August 1, 2019 - Motivation

Ναι, το περπάτημα μετά από ένα γεύμα μπορεί να σε βοηθήσει να χάσεις βάρος. Το περπάτημα είναι ένας απλός, αποτελεσματικός τρόπος για να απαλλαγείς απο τα περιττά κιλά. Αυτή είναι μια καταπληκτική συνήθεια απώλειας βάρους.

Γιατί το περπάτημα μετά από ένα γεύμα  βοηθά στην απώλεια βάρους;

Μια μελέτη  στο παρελθόν, έδειξε ότι το περπάτημα σε διάδρομο για μόλις 15 λεπτά μετά το γεύμα είχε ως αποτέλεσμα να καταγραφούν μικρότερες τιμές σακχάρου αίματος σε ενήλικες που διατρέχουν κίνδυνο διαβήτη τύπου 2. Όπως έδειξε μια άλλη μελέτη, το περπάτημα μετά από το φαγητό μπορεί να βοηθήσει τα τρόφιμα να κινηθούν μέσα από το σύστημά μας. Αυτό μπορεί να μειώσει τα συμπτώματα της παλινδρόμησης και να βελτιώσει τον κορεσμό. Αν αισθάνεσαι πλήρης, θα είναι λιγότερο πιθανό να οδηγηθείς σε υπερφαγία.

Είναι σημαντικό να κρατήσεις ως ουσιαστικό, το γεγονός ότι μετά το γεύμα, το περπάτημα, αν και χρήσιμο, δεν θα οδηγήσει σε απώλεια βάρους από μόνο του. Για να δεις τα αποτελέσματα, θα πρέπει να προσπαθήσεις να περπατήσεις τρεις έως πέντε φορές την εβδομάδα για περίπου 30 λεπτά τη φορά. Η άρση βαρών δύο έως τρεις φορές την εβδομάδα (οχι αμέσως μετά το γεύμα τα βάρη), θα σε βοηθήσει επίσης να αυξήσεις τον μυικό ιστό , που ενισχύει το μεταβολισμό σου και σε βοηθά να κάψεις θερμίδες (και να χάσεις βάρος) ακόμα κι όταν κάθεσαι. Και πέρα ​​από την άσκηση, θα πρέπει να επιλέξεις μια υγιεινή διατροφή.

Περπατάς κ δεν χάνεις βάρος;

Αν περπατάς κάθε μέρα και δεν χάνεις βάρος, οι ειδικοί λένε ότι θα μπορούσε να είναι πρόβλημα. Προσπάθησε για τουλάχιστον 15 λεπτά μετά το γεύμα, για να πάρεις το μεγαλύτερο όφελος στην πέψη και τον έλεγχο του σακχάρου στο αίμα.

Είναι σημαντικό να διατηρήσουμε τη μέτρια αυτή δραστηριότητα. Η έντονη ή πιο έντονη προπόνηση μπορεί να εμποδίσει την πέψη, επειδή η ροή του αίματος θα μεταφερθεί στους μυς, έναντι της πέψης. Παρακολούθησε πώς αισθάνεσαι μετά από ένα γεύμα και πώς ανταποκρίνεται το σώμα σου και ο οργανισμός σου στο περπάτημα. Εάν δεν έχεις προβλήματα με το πεπτικό σύστημα, μπορείς να  ξεκινήσεις το περπάτημα. Διαφορετικά, δώσε 15 με 20 λεπτά ή ακόμα και λίγο περισσότερο, ειδικά αν έχεις φάει ένα γεύμα πλούσιο σε πρωτεΐνες ή λίπος (που χρειάζονται περισσότερο χρόνο για να τα χωνέψεις).

 

 

No comments

Leave a reply