7 τρόποι για να πείσεις τον εαυτό σου να γυμναστεί

2 Posted by - January 21, 2020 - Motivation

Όλοι απολαμβάνουμε το άραγμα, πολύ περισσότερο από μια ώρα γυμναστικής. Ωστόσο, η άσκηση μας προσφέρει οφέλη, τα οποία δεν μας τα χαρίζει ο… καναπές και ενώ θεωρητικά θέλουμε να «πάρουμε μπρος», ψάχνουμε τον τρόπο να σταματήσουμε να βαριόμαστε!

Σου δίνουμε 7 τρόπους για να βάλεις τώρα την φόρμα σου και να αρχίσεις να καις θερμίδες.

1. Κάνε μια ολιγόλεπτη βόλτα

Κάνε μια συμφωνία με τον εαυτό σου, ότι το μόνο που πρέπει να κάνεις είναι να βάλεις τα παπούτσια σου, να βγεις από την  πόρτα, να περπατήσεις 10 λεπτά και μετά να δεις πώς αισθάνεσαι. Αν το μόνο που θα σε νοιάζει είναι να γυρίσεις σπίτι, επέστρεψε αλλά σκέψου τι έχεις να κερδίσεις, αν απλώς περπατάς έστω και λίγο.  Βέβαια, οι πιθανότητες είναι, να θελήσεις να συνεχίσεις το περπάτημα για άλλα δέκα λεπτά. Ωστόσο, αν δεν το κάνεις, είναι εντάξει και τα δέκα. Ό,τι κάνεις είναι καλύτερο από το τίποτα.  Για σένα που δεν αφιερώνεις καθόλου χρόνο για το σώμα σου, τα δέκα λεπτά είναι ένας χρόνος που θα αποδειχθεί «ιερός».

2. ‘Άλλαξε ρούχα

Αν δεν έχεις λόγο να είσαι ντυμένος κάπως συγκεκριμένα, φόρεσε αθλητικά ρούχα για να νιώθεις άνετα και έτοιμος να γυμναστείς ανα πάσα στιγμή.  Ακόμα και αυτό είναι ένα είδος motivation– κίνητρο να αισθανθείς ένας αθλητικός τύπος (όχι μόνο θεωρητικά αλλά και πρακτικά)

3. Άκου τα αγαπημένα σου τραγούδια

Ποια είναι τα τραγούδια που όταν τα ακούς, ξεσηκώνεσαι; Τι είναι αυτό που θα ακούσεις και ανεβαίνεις ψυχολογικά; Δεν χρειάζεται να υπάρχει περίσταση ή απλώς να τύχει να ακούσεις μουσική. Μπες στο youtube όση ώρα είσαι σπίτι και βάλε τη λίστα να παίζει, όση ώρα ετοιμάζεσαι για να πας να γυμναστείς. Η όρεξη θα είναι διαφορετική.

 

4. Πείσε τον εαυτό σου ότι έχεις ενέργεια.

Όλα είναι μια ιδέα. Η ψυχολογία μας καθορίζει την όρεξη και την ενέργεια μας για το οτιδήποτε. (εκτός αν είμαστε ένα 24ωρο άυπνοι) . Μην κάθεσαι με τις ώρες σε μια θέση. Προσπάθησε να κινείσαι διαρκώς και να ασκείς τους μυς σου, ακόμα κι όταν δεν γυμνάζεσαι.

 

5. Αντικαταστήστε το λιπαρό πρωινό σου με ένα περισσότερο υγιεινό

Πλέον ακόμα και το πιο διατροφικό breakfast, μπορεί να είναι απολαυστικό. Ξέχνα τα δημητριακά που περιέχουν φουλ ζάχαρη, τα τηγανιτά αυγά ή τα pancakes που δεν είναι φτιαγμένα με βρώμη και ασπράδι αυγού. Κάνε μια μικρή έρευνα online και θα βρεις πολύ απλά και εύκολα πρωινά γεύματα –ακόμα και με σοκολάτα – που θα σου δώσουν ενέργεια και καμία περιττή θερμίδα.

6. Ακολούθησε προφίλ στο Instagram που ασχολούνται με το fitness

Ένα πολύ δυνατό κίνητρο είναι όλοι αυτοί στα σόσιαλ που διαθέτουν αυτό το κορμί που θα το ήθελες και εσύ αλλά δεν κάνεις κάτι γι αυτό! Ακόμα! Όσο τους βλέπεις, τόσο μπορεί να πείσεις και να πιέσεις τον εαυτό σου να μπει σε πρόγραμμα! Ακόμα και αν δεν θέλεις να γραφτείς στο γυμναστήριο της γειτονιάς, μια καθημερινή βόλτα στο πάρκο της γειτονιάς και μερικές βασικές ασκήσεις όπως λίγα καθίσματα και κάμψεις, μπορείς να τα κάνεις.

7. Μίλα στον εαυτό σου

Ακόμα και αν κάποιοι θεωρούν πως με το να μιλάς στον εαυτό σου, ίσως είναι τρέλα, σκέψου πως αν δεν μιλήσεις εσύ στον εαυτό σου – να τον βάλεις σε τάξη – ποιος θα το κάνει. Γέμισε το μυαλό σου με θετικές σκέψεις. Πείσε τον εαυτό σου ότι έχεις ανάγκη την άσκηση, όχι μόνο για το καλό του οργανισμού σου αλλά και για το καλό της ψυχολογίας σου. Πες στον εαυτό σου, ότι σου αρέσει πολύ να γυμνάζεσαι κι πως δεν πρέπει να χάνεις καμία προπόνηση, γιατί αυτό θα σε κάνει ακόμα πιο δυνατό και περήφανο.

 

No comments

Leave a reply