Ανέβασε την διάθεση και τους γλουτούς σου με 4 ασκήσεις μόνο

9 Posted by - April 3, 2019 - Workout

Μπορεί να μην έχουμε την ευκαιρία ή την διάθεση να κάνουμε πολλά πράγματα  για το σώμα μας αλλά χρειαζόμαστε μια τόνωση για να νιώσουμε όμορφα και καλά. Έστω και αν αυτό έρθει γυμνάζοντας λίγο τους γλουτούς και τα πόδια μας. Δεν χρειάζεται να κουραστούμε πολύ! Λίγες ασκήσεις με λίγες επαναλήψεις στην μοκέτα του σπιτιού μας, θα μας δώσει σίγουρά λίγη ενέργεια και την αυτοπεποίθηση που έχουμε ανάγκη για να αισθανθούμε ωραία.

 

Βάλε την αγαπημένη σου μουσική, κάνε μερικά πηδηματάκια για να ζεσταθείς και ξεκίνα την… ανόρθωση.

 

Ας ξεκινήσουμε με λίγα all time  classic Squats κάνοντας 4 σετ των 12 επαναλήψεων.

Basic-Squat_Exercise

Συνέχισε με σταυρωτές προβολές κάνοντας εναλλάξ 4 σετ των 12 επαναλήψεων

Curtsy-Squat-1

Επικεντρωνόμαστε στον γλουτό! Καθόμαστε στα τέσσερα και σηκώνουμε το πόδι μας. Κάνουμε 4 σετ των 15 επαναλήψεων για κάθε πόδι.

07LMjXwmhnK-4E__0smkA0ttIA0

Ενεργοποιούμε και τους υπόλοιπους μύες του σώματος. Στηριζόμενοι στα χέρια μας, σηκώνουμε την λεκάνη και κλωτσάμε μπροστά. Κάνουμε 4 σετ των 15 επαναλήψεων για κάθε πόδι.

easy-at-home-booty-workout-forward-donkey-kicks

 

No comments

Leave a reply