Εσύ ξέρεις πόσο συχνά πρέπει να περπατάς για να χάσεις λίπος;

4 Posted by - December 27, 2018 - Motivation, Workout

Το ξέρεις ότι μπορείς να κάψεις λίπος και μόνο αν περπατάς; Πόσο όμως πρέπει να περπατάς για να καις – εκτός από θερμίδες – και λίπος;

Στην περίπτωση που περπατάς 30 λεπτά τρεις φορές την εβδομάδα, μπορείς να έχεις την αισιοδοξία ότι θα κάψεις λίπος. Ναι, δεν χρειάζεται να κουραστείς περισσότερο αν δεν το θέλεις! Μια σταθερή – χαμηλή ένταση καρδιακού ρυθμού για ένα διάστημα 30 λεπτών, μπορεί να σε βοηθήσει να απαλλαγείς από το περιττό λίπος. Το αερόβιο πρόγραμμα που εκτελείτε σε χαμηλότερη ένταση αλλά σε μεγαλύτερη διάρκεια, είναι γνωστό ότι βοηθά στην απώλεια βάρους.

Αυτό που μπορείς να κάνεις στη συνέχεια είναι να προσθέσεις διαστήματα έντασης. Μόλις είσαι έτοιμος να αυξήσεις ρυθμό, χρησιμοποίησε αυτά τα 30 λεπτά για να ανέβεις επίπεδο φυσικής κατάστασης. Αντί να περπατάς για 30 λεπτά, ανέβασε το ρυθμό σου ανά λεπτό . Περπάτησε για ένα λεπτό και στο επόμενο κάνε ένα ελαφρύ τζόκινγκ.

Φυσικά, η διατροφή είναι επίσης σημαντική εάν θέλεις να δεις το αποτέλεσμα. Δεν μπορείς να μειώσεις το λίπος – όσο και να περπατάς – αν κάνεις μια κακή διατροφή. Μείωσε την ζάχαρη και τα πολλά λιπαρά. Ξεκίνα μια ισορροπημένη διατροφή με άπαχη πρωτεΐνη, καλούς υδατάνθρακες και υγιή λίπη.

No comments

Leave a reply