0ι 7 παράγοντες ενός καλού μεταβολισμού!

27 Posted by - April 26, 2019 - Health, Nutrition

Χτίσε μυική μάζα!
Το να έχετε έναν καλό μυϊκό τόνο, δεν σημαίνει μόνο να διατηρείτε μια νεανική εμφάνιση, αλλά να εξασφαλίζετε και ένα γρήγορο μεταβολισμό. Οι μύες παίζουν σημαντικό ρόλο στη μεταβολική δραστηριότητα: αν έχετε ανεπτυγμένη μυϊκή μάζα, τότε καίτε περισσότερες θερμίδες και λίπος σε σχέση με τους λιγότερο μυώδεις ανθρώπους. Τα τρόφιμα που συμβάλλουν στο σχηματισμό μυϊκού τόνου, είναι οι πρωτεΐνες. Αυτές υπάρχουν σε όλα τα λευκά και κόκκινα κρέατα, το ψάρι, τα αυγά και τα γαλακτοκομικά. Καλές πρωτεϊνικές πηγές αποτελούν και τα τρόφιμα φυτικής προέλευσης, όπως τα όσπρια, τα δημητριακά ολικής αλέσεως, η σόγια.

Αν θέλεις να τονώσεις το μεταβολισμό σου, πρέπει να προσέξεις τα 7 παρακάτω σημεία.

❶ Φρόντισε να παίρνεις γύρω στις 1.400 θερμίδες ημερησίως, διότι αν ακολουθήσεις μια στερητική δίαιτα (λιγότερες από 1.200 θερμίδες την ημέρα) ο οργανισμός σου θα επιβραδύνει τη μεταβολική δραστηριότητα στην προσπάθειά του να εξοικονομήσει όσο το δυνατόν περισσότερη ενέργεια.

❷ Είναι πολύ σημαντικό να καταναλώνεις 5-6 μικρά γεύματα ημερησίως: με αυτό τον τρόπο, ο οργανισμός υποχρεώνεται να εργάζεται με σταθερό ρυθμό συνέχεια.

❸ Προτίμησε απλά τρόφιμα, κυρίως ωμά ή μαγειρεμένα με ελαφρύ τρόπο, έτσι ώστε να απορροφώνται γρήγορα από τον οργανισμό.

❹ Μην ξεχνάς το πρωινό γεύμα αλλά και να μην τρως πολύ αργά το βραδινό.

❺ Τα γλυκά προβλέπονται κυρίως τις πρωινές ώρες, όταν επιτρέπεται και η κατανάλωση λίγης σοκολάτας.

❻ Για καρύκευμα, επιτρέπονται 3 κουταλιές έξτρα παρθένο ελαιόλαδο την ημέρα.

❼ Είναι σημαντικό να πίνεις τουλάχιστον 2 λίτρα νερό την ημέρα.

11242036_10155613798710593_1504680674_o

 Επιμέλεια: Ανδριανή Ξιάρχου
Καθηγήτρια Φυσικής Αγωγής ΤΕΦΑΑ Αθηνών
Personal trainer – pilates instructor
mail: ksiarchou.andriani@gmail.com

No comments

Leave a reply